• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

lofgreno

Audemars
Tja... egentligen inte mycket dummare än att inte ha bränt pengarna på klockor men gnälla över att man inte har råd med en trea bara för att man vägrar flytta utanför tullarna.
Ja. Men så är det ju nuförtiden. Alla bara räknar med att dom har rättigheter till ALLT. Han anser helt enkelt att det är hans rätt att bo innanför tullarna... :)
Och äga två Daytonas i platina och guld... :)
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Har för mig att den har nämnts tidigare i tråden men skadar inte att friska upp minnet med Carolinas daytona
Screenshot_20170713-215127.png
 

Kugghjul

Panerai
Ja. Men så är det ju nuförtiden. Alla bara räknar med att dom har rättigheter till ALLT. Han anser helt enkelt att det är hans rätt att bo innanför tullarna... :)
Och äga två Daytonas i platina och guld... :)
Det finns ju mycket sämre saker att bränna pengarna på än Rolex, de går ju att sälja och få tillbaka en hel del av pengarna.
 

lofgreno

Audemars
Det finns ju mycket sämre saker att bränna pengarna på än Rolex, de går ju att sälja och få tillbaka en hel del av pengarna.
Jo det är väl sant iofs. Men det känns som lite falsk marknadsföring att sitta och flasha med en rolle för 400k+ (eller vad nu dom kostar) och sen sitta och klaga över att man inte har råd till en insats på en bostadsrätt. Fast det är klart, ska man bo centralt i stan och köpa så får man ju hosta upp en hel del stålar... :)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Jo det är väl sant iofs. Men det känns som lite falsk marknadsföring att sitta och flasha med en rolle för 400k+ (eller vad nu dom kostar) och sen sitta och klaga över att man inte har råd till en insats på en bostadsrätt. Fast det är klart, ska man bo centralt i stan och köpa så får man ju hosta upp en hel del stålar... :)

Hehe, det är lite jag.
Dock så klagar jag på att jag säljer mitt hus på landet, flyttar in i stan och har inte råd alls med ett hus här i närheten...
 

a.i

Omega
2-Faktor
Sitter och kollar på Sommarkväll med Rickard Olsson på SVT1, Badou Jack är på besök och de diskuterade hans klocka lite hastigt. Hann dessvärre inte få in en bra bild, såg ut som en Day Date med diverse diamanter. Vid närmare eftertanke såg den alldeles för stor ut, någon som hann notera vad det var för någon? Han fick den, efter sin världsmästartitel, av Floyd Mayweather.
 

Oscar900218

Cartier
Sitter och kollar på Sommarkväll med Rickard Olsson på SVT1, Badou Jack är på besök och de diskuterade hans klocka lite hastigt. Hann dessvärre inte få in en bra bild, såg ut som en Day Date med diverse diamanter. Vid närmare eftertanke såg den alldeles för stor ut, någon som hann notera vad det var för någon? Han fick den, efter sin världsmästartitel, av Floyd Mayweather.
En sub tror jag det var :)
 

Oscar900218

Cartier
Sitter och kollar på Sommarkväll med Rickard Olsson på SVT1, Badou Jack är på besök och de diskuterade hans klocka lite hastigt. Hann dessvärre inte få in en bra bild, såg ut som en Day Date med diverse diamanter. Vid närmare eftertanke såg den alldeles för stor ut, någon som hann notera vad det var för någon? Han fick den, efter sin världsmästartitel, av Floyd Mayweather.
Efter en snabb googling så verkar det vara en DD 2:bookworm::)
 
  • Like
Reactions: a.i

floristen

Cartier
2-Faktor
Sitter och kollar på Sommarkväll med Rickard Olsson på SVT1, Badou Jack är på besök och de diskuterade hans klocka lite hastigt. Hann dessvärre inte få in en bra bild, såg ut som en Day Date med diverse diamanter. Vid närmare eftertanke såg den alldeles för stor ut, någon som hann notera vad det var för någon? Han fick den, efter sin världsmästartitel, av Floyd Mayweather.
11195853_1462260567398808_307369162_n.jpg
 
  • Like
Reactions: a.i
Topp