Spelar man i världens bästa lag är det klädsamt med god klocksmak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God klocksmak, HublotSpelar man i världens bästa lag är det klädsamt med god klocksmak.
Allting är subjektivt men jag måste nog säga att den där samlingen visar att han har koll.God klocksmak, Hublot
Ja riktigt fina PPs har han ju =)Allting är subjektivt men jag måste nog säga att den där samlingen visar att han har koll.
Deep Sea?Nån som kan se vad Roman bär?
Nån som kan se vad Roman bär?
Den ser ganska maffig ut, och jag ser ingen datumbubbla.Kan det inte vara en vanlig sub? Bara att ljuset får tavlan att skifta färg?
Den ser ganska maffig ut, och jag ser ingen datumbubbla.
Tycker att AP har blivit väldigt populärt bland fotbollsspelare senaste tiden, tidigare kändes det som endast Rolex gällde.Erik Johansson med AP.
Måste väl vara Badou Jack och hans Rolex han fick av Mayweather?
Får inte fram vem d är. Från idrottsgalan tidigare ikväll. Vad är det för klocka? Ngn som vet?
Måste väl vara Badou Jack och hans Rolex han fick av Mayweather?
Mata och Figo kör med IWC
Lite OT men Roger Federer syns över hela stan i Barilla reklam, samtidigt passar han på att göra lite smygreklam för Rolex när han slevar pasta. Vad kan det vara, Skydweller eller BLNR eventuellt
Mycket märkligt faktiskt..Varför har han kockkläder
Känns konstigt, mer om han vore känd kock kanske... eller?
Varför inte? Det är praktiskt när man lagar mat så det har jag också ibland.Varför har han kockkläder
Känns konstigt, mer om han vore känd kock kanske... eller?
Men å andra sidan så är du inte en världskänd tennisspelare som sitter som reklampelare för pasta..Varför inte? Det är praktiskt när man lagar mat så det har jag också ibland.