• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idrottsmäns klockor

Kairo

Panerai
Det är reklam givetvis... En IWC finns påmålad på handskarna.


d0308142b6f9bf01f177bbb8035826ed.jpg
 

Rivalen

Rolex
Vad de har för att de får betalt för det är väl en sak och om de har klockorna under sportutövning för att det står i kontraktet gor det än mindre intressant.

Nej, fundera på vem du är. raka av skägget som Foppa fick dig att odla och lös upp hårknuten som Zlatan fick dig att sätta upp välj en klocka DU gillar oavsett vad Nadal har på armen när han slår en forehand. Det är då, när du är dig själv, som HON kommer fram till dig i baren och bjuder dig på en drink.

Och till mig. ta inte ett par öl på blanka em, så skriver du inte en massa blaj på nätet. :cool:
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Vad de har för att de får betalt för det är väl en sak och om de har klockorna under sportutövning för att det står i kontraktet gor det än mindre intressant.

Nej, fundera på vem du är. raka av skägget som Foppa fick dig att odla och lös upp hårknuten som Zlatan fick dig att sätta upp välj en klocka DU gillar oavsett vad Nadal har på armen när han slår en forehand. Det är då, när du är dig själv, som HON kommer fram till dig i baren och bjuder dig på en drink.

Och till mig. ta inte ett par öl på blanka em, så skriver du inte en massa blaj på nätet. :cool:
Efter att ha läst om det där 3 gånger inser jag det geniala!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Vad de har för att de får betalt för det är väl en sak och om de har klockorna under sportutövning för att det står i kontraktet gor det än mindre intressant.

Nej, fundera på vem du är. raka av skägget som Foppa fick dig att odla och lös upp hårknuten som Zlatan fick dig att sätta upp välj en klocka DU gillar oavsett vad Nadal har på armen när han slår en forehand. Det är då, när du är dig själv, som HON kommer fram till dig i baren och bjuder dig på en drink.

Och till mig. ta inte ett par öl på blanka em, så skriver du inte en massa blaj på nätet. :cool:
Det sista i det där är det bästa rådet. ;)
 

fc2

Rolex
Lite intressant att av så många märken med ännu fler ambassadörer så är det antagligen bara Richard Mille vars ambassadörer som har på sig klockorna under samtlig utövning av sporterna!
Grosjean och hans Lotus inom F1 har det, Yohan Blake har på sin när han sprintar, Nadal har på sin när han spelar tennis. (Federer har mig veterligen ingen Daytona på sig när han tävlar!)

Massa har på sig sin AP i F1. Han har även en egen RO-modell.
 
D

Deleted member 6965

Guest
image.jpg

Någon som vet/ser vad Erik Karlsson sportade igår under NHL Awards?
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Camelo Anthony som spelar i New York Knicks har ett väldigt stort klockintresse han har en riktigt fet samling och är även en av grundarna till magasinet Haute Time.
image.jpg

Bild han posta på sin Instagram
Har jag förstått rätt, så är det här en del av samlingen och inte hela....
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Håller med, vid en snabb glimt kanske den känns sådär, men den där killen verkar ha koll. Kul också med en idrottsstjärna som inte enbart satsar på isade Hubbar och AP:s.
Min exakta tanka hans kollektion e grym och tack gode Gud så e inte klockorna totalt isade som många andra skulle gjort! men som jag sa så tror jag är det här också en liten del av hela samlingen (man skulle kunna tro att det här är bara Rolex delen i samlingen). Hade också postat en länk som visar fler och andra klockor i kollektionen. Såg nu att den föll bort.
http://www.hautetime.com/carmelo-anthonys-watch-day-favorites-2/57097/
 
Topp