• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idrottsmäns klockor

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Vad har Landeskog på sig? Ser ut som Hublot?
image.jpg
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Ser ut som en hublot fast ändå inte. Någon grotesk stor och ful diesel kanske?
 
Personligen så tycker jag att RM visar mer intresse (Samt en groteskt mycket större plånbok såvida det inte är spons.) än många andra företag av samma "Moderna" stil. (Hublot t ex.) då de är tekniska underverk med helt nya funktioner!
John Terry ser ut att sporta en RM 055 Bubba Watson, hade INTE tackat nej till den...(Verkvikt på 4.3g)
Intressant även med RM att de är det enda företag jag hittills sett som specificerar hårdheten på deras safirglaskomponenter samt har en koppling på vissa av deras verk för uppdraget!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Personligen så tycker jag att RM visar mer intresse (Samt en groteskt mycket större plånbok såvida det inte är spons.) än många andra företag av samma "Moderna" stil. (Hublot t ex.) då de är tekniska underverk med helt nya funktioner!
John Terry ser ut att sporta en RM 055 Bubba Watson, hade INTE tackat nej till den...(Verkvikt på 4.3g)
Intressant även med RM att de är det enda företag jag hittills sett som specificerar hårdheten på deras safirglaskomponenter samt har en koppling på vissa av deras verk för uppdraget!
Att det är högkvalitativt ifrågasätter jag inte för en sekund. Däremot lär inte John Terry (ja, jag generaliserar) ha en aning om det. Dessutom tycker jag att de ser ut som fan, men det är ju bara personligt tyckande och egentligen inget att lägga vikt vid. Jag föredrar originalitet och stilsäkerhet, inget som majoriteten av fotbollsvärldens profiler är kända för.
 
Topp