Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte helt säker men det skulle kunna vara en audemars piguet millenary
Någon som vet/ser vad Erik Karlsson sportade igår under NHL Awards?
Ärkesvinet John Terry chillar med en öl och en Mille.
Det hade nog fan jag... Har så svårt för RM.Sommarfräsch dinka. Hade inte tackat nej...
Det hade nog fan jag... Har så svårt för RM.
Tveksamt. Men det är märkligt att fotbollsspelare generellt ska ha så dålig smak; det är ju antingen Hublot eller RM känns det som. Tacka vet jag Pirlo!Jag gillade dem egentligen inte heller tidigare. men ju mer man ser av dem ju coolare är dem. RM framför Hublot alla dagar i veckan
Det är nog ett par stycken som blir sponsrade...Tveksamt. Men det är märkligt att fotbollsspelare generellt ska ha så dålig smak; det är ju antingen Hublot eller RM känns det som. Tacka vet jag Pirlo!
Tveksamt. Men det är märkligt att fotbollsspelare generellt ska ha så dålig smak; det är ju antingen Hublot eller RM känns det som. Tacka vet jag Pirlo!
''ett par''...Det är nog ett par stycken som blir sponsrade...
Givetvis. Men jag tror inte att någon av spelarna i världens största ligor eller lag hade haft svårt att få spons av någon annan än Hublot eller RM...Det är nog ett par stycken som blir sponsrade...
Förlåt, men fyfan vilken tråkig samling...
Att det är högkvalitativt ifrågasätter jag inte för en sekund. Däremot lär inte John Terry (ja, jag generaliserar) ha en aning om det. Dessutom tycker jag att de ser ut som fan, men det är ju bara personligt tyckande och egentligen inget att lägga vikt vid. Jag föredrar originalitet och stilsäkerhet, inget som majoriteten av fotbollsvärldens profiler är kända för.Personligen så tycker jag att RM visar mer intresse (Samt en groteskt mycket större plånbok såvida det inte är spons.) än många andra företag av samma "Moderna" stil. (Hublot t ex.) då de är tekniska underverk med helt nya funktioner!
John Terry ser ut att sporta en RM 055 Bubba Watson, hade INTE tackat nej till den...(Verkvikt på 4.3g)
Intressant även med RM att de är det enda företag jag hittills sett som specificerar hårdheten på deras safirglaskomponenter samt har en koppling på vissa av deras verk för uppdraget!
Möjligen men de jag ju i rätt många fall slitit rätt hårt för att komma till räkmackestadiet. Det tycker jag är imponerande.De flesta (om inte alla) av dessa idrottsmän får ju klockorna gratis, glider genom livet på otaliga räkmackor. Inte speciellt imponerande.
Jag kan tänka mig att de, förutom att förvaltat sin talang, slitit ganska hårt för att komma dit de är...De flesta (om inte alla) av dessa idrottsmän får ju klockorna gratis, glider genom livet på otaliga räkmackor. Inte speciellt imponerande.
Det är en Maurice Lacroix Pontos, ML är sponsor för Barca.Barcas Luis Enrique under Supercup-finalen. Vad är det han bär?
Transocean i helguld?Becks är ju ett av Breitlings ansikten utåt och har genom åren sportat ganska mycket fina pjäser. Men vad är det här?
Den gillade jag inte alls. Det var väl den stora uppsidan med Pep; att han bar IWC som chef.Det är en Maurice Lacroix Pontos, ML är sponsor för Barca.
Hjälpte en polare köpa en sådan i en ny specialmetall som heter Powerlite. Blandning på massa olika metaller + keramik, färgad rakt igenom, inte bara på ytan. Den var faktiskt riktigt fet!Den gillade jag inte alls. Det var väl den stora uppsidan med Pep; att han bar IWC som chef.