Richispice
Guld
Ärkesvinet John Terry chillar med en öl och en Mille.
Och även denna gång spyr jag lite i munnen vid blotta åsynen av en RM.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ärkesvinet John Terry chillar med en öl och en Mille.
Lägger in denna här med :
Mattias Ekholm i Nashville predetors
Köpte sig denna :
Självklart fixar deSäg åt han att skicka selfie!
Säg åt han att skicka selfie!
Säg åt han att skicka selfie!
Edit: Givetvis är han manager för West Brom.Tony Pulis, Crystal Palace manager, (här i armarna på Mr Mou):
Ännu en anledning att undvika Hublot. Märk väl.... jag har inget emot Usain Bolt.
HUBLOT Usain Bolt “Lightning bolt” klocka.
Ännu en anledning att undvika Hublot. Märk väl.... jag har inget emot Usain Bolt.
Men det är dyrt att vara fattig, enkelt att vara rik och bara få dyra saker gratis.
Jo det har du rätt i ! Jag är väl medveten om att det är såhär världen fungerar.Det gäller väl de flesta märken som sponsrar berömda människor? Att de ger bort saker mot en motprestation menar jag.
Jo det har du rätt i ! Jag är väl medveten om att det är såhär världen fungerar.
En arbetarklasshjälte får aldrig något gratis, och jag tycker det stinker...
Den dagen människor får arbetarklasshjältar som idoler kommer det att bli annorlunda... Du kanske är annorlunda men det är nog få som är så.Jo det har du rätt i ! Jag är väl medveten om att det är såhär världen fungerar.
En arbetarklasshjälte får aldrig något gratis, och jag tycker det stinker...
En av mina absoluta favorit idrottare rockar Daytona och Panerai
Det är fan en katastrof ju!Tyska världsmästare körde tydligen svensk budget efter segern i VM senast... Neuer och Shürrle med DW på armen.
Svar ja, det är dom!Kanske tänker fel men är inte PSG sponsrade av Hublot?
Exakt. Det är inte svårt att sticka ut genom att ha god smak, i idrottsvärlden.Majoriteten har en för jävla dålig stil är det bara konstatera.
Men de är ju idrottsfreak, brukar gå hand i hand
Nja, artister och skådisar mm som rör sig inom det kreativa området har ofta bra stil och är intresserade av form och design, mode mm mm.Detta är mina fördomar och stämmer självklart inte på alla. Men många kommer från förhållanden där dem inte har haft några möjligheter till någon lyx alls. När dem väl får sådana pengar som man faktiskt får i idrottsvärlden så vill dem visa upp vad de har. More is more är lite vad dem kör på. Detta tycker jag stämmer ännu mer när det gäller NFL spelare. Detta fenomen gäller ju artister också
RM växer mer och mer för mig. Nadals RM27-02Massa har ju länge sponrats av Mille.
Diskret trotts dess gröna färg. Gillar!Ottawas gigant Erik Karlsson med Rolex SubC Hulk...