• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idrottsmäns klockor

bernoulli

Audemars
2-Faktor
Andreas Granqvist kör fotbollsspelarklocka.
Screenshot_20180603-191502.jpg
upload_2018-6-15_21-40-34.png

Granen har denna speciella Hulk också, som han fick av klubbens president när han hade gjort 100 matcher för Krasnodar.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Pinsamt tydlig exponering av klockan. Trodde det var bebisen som skulle vara i fokus.

Jag såg brottaren, Ara ” Abrahimovich” igår. Såg ut som han hade en Richard Mille på armen. Kan väl inte vara möjligt? Hommage eller så kanske han har vunnit den någon gång.
Ursäkta? Här får jag nog rycka ut till hennes försvar. Detta är en screenshot från en filmstory på Instagram och det tog mig tre försök innan jag lyckades fånga den på bild... Följer både VNL och hans (numera) fru på Instagram och de är synnerligen oflashiga båda två :)
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Pinsamt tydlig exponering av klockan. Trodde det var bebisen som skulle vara i fokus.

Jag såg brottaren, Ara ” Abrahimovich” igår. Såg ut som han hade en Richard Mille på armen. Kan väl inte vara möjligt? Hommage eller så kanske han har vunnit den någon gång.

Google is your friend

Tur att han är stor och stark, annars hade jag blivit orolig för honom led dessa två snubbars sällskap :)

5A7C84FB-8567-452A-A126-4C29338D0785.png

Ursäkta? Här får jag nog rycka ut till hennes försvar. Detta är en screenshot från en filmstory på Instagram och det tog mig tre försök innan jag lyckades fånga den på bild... Följer både VNL och hans (numera) fru på Instagram och de är synnerligen oflashiga båda två :)
Aha, ok. Trodde det var hennes bild på Instagram. Vem är det ni följer? :nailbiting:
Vet inte vilka dom är :rolleyes:
 
Topp