Andreas Granqvist kör fotbollsspelarklocka.
Granen har denna speciella Hulk också, som han fick av klubbens president när han hade gjort 100 matcher för Krasnodar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Andreas Granqvist kör fotbollsspelarklocka.
Japp.Day date:n brukar synas på hans flickvän också, om hon inte har en egen då!
Pinsamt tydlig exponering av klockan. Trodde det var bebisen som skulle vara i fokus.
Ursäkta? Här får jag nog rycka ut till hennes försvar. Detta är en screenshot från en filmstory på Instagram och det tog mig tre försök innan jag lyckades fånga den på bild... Följer både VNL och hans (numera) fru på Instagram och de är synnerligen oflashiga båda tvåPinsamt tydlig exponering av klockan. Trodde det var bebisen som skulle vara i fokus.
Jag såg brottaren, Ara ” Abrahimovich” igår. Såg ut som han hade en Richard Mille på armen. Kan väl inte vara möjligt? Hommage eller så kanske han har vunnit den någon gång.
Pinsamt tydlig exponering av klockan. Trodde det var bebisen som skulle vara i fokus.
Jag såg brottaren, Ara ” Abrahimovich” igår. Såg ut som han hade en Richard Mille på armen. Kan väl inte vara möjligt? Hommage eller så kanske han har vunnit den någon gång.
Aha, ok. Trodde det var hennes bild på Instagram. Vem är det ni följer?Ursäkta? Här får jag nog rycka ut till hennes försvar. Detta är en screenshot från en filmstory på Instagram och det tog mig tre försök innan jag lyckades fånga den på bild... Följer både VNL och hans (numera) fru på Instagram och de är synnerligen oflashiga båda två
Victor Nilsson Lindelöfs tjej Maja.Google is your friend
Tur att han är stor och stark, annars hade jag blivit orolig för honom led dessa två snubbars sällskap
Aha, ok. Trodde det var hennes bild på Instagram. Vem är det ni följer?
Vet inte vilka dom är
Victor Nilsson Lindelöfs tjej Maja.
#BornToDareDB med en Yachtmaster.
Bästa Tudor-ambassadören någonsin.DB med en Yachtmaster.
Daytona verkar vara det nya HublotÄven Seb kör Daytona.
Ja, verkligenDaytona verkar vara det nya Hublot
Bra där mamma!Sebastian Loeb med en 055a i Höljes. Mamma skickade.
Tennisspelaren Grigor Demitrov firar senaste ATP vinsten med Daytona platina
RM på Erik Karlsson.
Säga vad man vill om Becks, men på något sätt bär han ändå upp YM2 helt OK, kan ju kanske vara för att bilden är taget på ganska långt avstånd visserligen. Lite kul, det är ju inte en modell som kändisarna flashar offentligt allt för oftaDB med en Yachtmaster.
Klippte bort en Apple watch på Van Dijk på bilden med Gini.
Och Mane rockar Patek...
Återigen Daytona på en fotbollsspelare!Robin Olsen jobbar mycket med guld.