Vad kör Tom Brady för något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy sjutton vad gammal Gisele ser ut! Och jag som tyckte hon var fräsch för bara något år sedan...Vad kör Tom Brady för något?
Haha!Fy sjutton vad gammal Gisele ser ut! Och jag som tyckte hon var fräsch för bara något år sedan...
Se där, bra spottat!Fy sjutton vad gammal Gisele ser ut! Och jag som tyckte hon var fräsch för bara något år sedan...
Haha...varken en skräll eller snyggtIngen förvåning, men Floyd Mayweather har en sjuk klocksamling. Alltid bling vilket (enligt mig) gör dom ganska osmakliga tyvärr..
Håller med. Den måste sitta sjukt obekvämt.Den satt faktisk sjukt illa på honom ( Hult), bilhandlarhäng passar en gammal DD eller DJ inte en modernt relativt sportig klocka
Med vänlig hälsning
Ola G
Det här med guld och rolex verkar vara hans grejNy Daytona för Super-Guidetti?
TAG Heuer Carrera calibre 16, tror jag.Någon som kan se vad Daniel Sundgren bär?
Vem tackar nej till guld + Rolex?Det här med guld och rolex verkar vara hans grej
Sant! Men det finns mycket annat kul ocksåVem tackar nej till guld + Rolex?
Har man pengarna till det så hade jag garanterat haft något guldigt från Rolex
Panerai på länk men ser inte vilken modellVad kör Nisse med?
Oj, Nisse kör Panerai.. Tror det är PAM171.Vad kör Nisse med?
VNL kör som Ibra.
Det har du rätt i! My badIbra kör väl 116500 och Victor kör vitguldaren på Oysterflex?
Jag förstår han är glad. Han står ju och viftar med en inträdesbiljett till Basel 2019 .Kungen av Rom, förmodligen hyfsat glad just idag.