Lite svårt att se, fanns inga tydliga bilder på hans Instagram heller...
William Karlsson med vad som ser ut att vara en Nautilus. Någon som vet mer exakt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite svårt att se, fanns inga tydliga bilder på hans Instagram heller...
William Karlsson med vad som ser ut att vara en Nautilus. Någon som vet mer exakt?
Cam Newton med en skeleton-watch. Min gissning är Hublot men någon annan kanske vet bättre?
Den bärs nog inte för att vara snygg...Den är kavajen kan vara bland det fulaste jag sett på länge..
Den bärs nog inte för att vara snygg...
Skulle gissa på Big Bang Aero Bang Gold 44mm.Dallas Cowboys ägare Jerry Jones. Vad är det han bär?
Det är en riktig idrottsman! Hejja!Håkan Södergren har en gul klocka. Det måste vara en Inox?
Verkar vara hublot ja.Cam Newton med en skeleton-watch. Min gissning är Hublot men någon annan kanske vet bättre?
Ser ut som någon form av Franck Muller?Marcelo och Casemiro blingar ordentligt. Marcelo kör guld-Hublot men vad för isklocka är det Casemiro har?
Japp. Ser ut som en strösslad Vanguard.Ser ut som någon form av Franck Muller?
Hierro (Spaniens förbundskapten) med en riktig fotbollsspelarklocka.
Haha. Annars har han en ganska klassisk busschaufförslook.
Trodde fan det var han från MIB filmen.
Day date:n brukar synas på hans flickvän också, om hon inte har en egen då!VNL i senaste King.