Oniel
Silver
Någon som kan se vad Edu (technical director of football i Arsenal) har på armen?
en rm kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som kan se vad Edu (technical director of football i Arsenal) har på armen?
Jacob & Co...Ronaldo kör med en Jacob & Co, Ronaldo Junior har Hublot
Hade för mig att jag läste någonstans att Ronaldo var inte alls nöjd med statyn och det kan man ju förstå honom.Jacob & Co...
Lika smakfull som Ronaldos staty:
Hade för mig att jag läste någonstans att Ronaldo var inte alls nöjd med statyn och det kan man ju förstå honom.
Sjukt roligt som det är och statyn är nästan lika ful som hans Jacob & Co klocka...Dom fick väl göra en ny/göra om den om jag inte minns fel? Hade varit roligare om han bjöd på sig själv lite
Hmmm, det är nog en Franck Muller verkar det, inte vacker för det...Sjukt roligt som det är och statyn är nästan lika ful som hans Jacob & Co klocka...
"Money cant buy style" stämmer ganska bra in här..Hmmm, det är nog en Franck Muller verkar det, inte vacker för det...
Jacob & Co...
Lika smakfull som Ronaldos staty:
Hahaha! Sjukt likt!Ser lite ut som Wikegård
...som bär/bar en Daytona b.la
Jo.Är ingen hejare på Sjöö Sandström men är det inte en Worldtimer som Janne rattar?
Usain Bolt? Skriv gärna namn på idrottarna så underlättar ni för oss som inte är sporttokar.
Usain Bolt? Skriv gärna namn på idrottarna så underlättar ni för oss som inte är sporttokar.
Daytona på Marcelo men vad har James på armen?
Hublot Spirit of Big BangDaytona på Marcelo men vad har James på armen?
Snyggt!Hublot Spirit of Big Bang
https://klocksnack.se/threads/idrottsmäns-klockor.40342/page-24#post-2585256
Ser ut som en puck/snusdosa på armenDaytona på Marcelo men vad har James på armen?
så jävla coolt!!Lite mer nisch, lite mer coolt. Peter Sagan, kanske cykelns största stjärna de senaste åren och Daniel Oss, definitivt cykelns coolaste kille.
https://www.velonews.com/2020/02/culture/peter-sagan-and-daniel-oss-watch-band-of-brothers_504540
Ser mer ut som en AP RO?Deshaun Watson med en tokisad Nautilus och Russell Wilson med en DD.