Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gräsligaste jag sett.. Men så gillar jag inte klubben hellerHublot och Chelsea slår sina påsar ihop. Tror ändå att jag gillar slutresultatet.
Bra omkrets på den handleden! Daytonan sitter som en 34mm OP hade suttit på min armar.Zlatan rockar Rolle
Real Madrid-spelarna återvände till klubben idag. Grupprabatt hos Patek?
Nog inga bekymmerUndra om dom betalade listpris?
Från The last dance på Netflix.
Jordan bär en en Roger Dubuis, dock vann Scottie Pippen här. Också en Dubuis - fast en Excalibur Double Flying Tourbillon i vitguld. Listpris: $305,000.
Haha, ska det här föreställa en vuxen man med Liberias budgetunderskott i personliga likvida medel?Floyd igen med galet isad AP och smakfullt matchande outfit
Du må inte tycka om det, men alla har väl rätt att sätta sprätt på sina pengar som de vill. Live and let live skulle jag sägaHaha, ska det här föreställa en vuxen man med Liberias budgetunderskott i personliga likvida medel?
Hur kan man som man över 30, och inte boendes i Compton med byxorna på halv stång och tvåsiffrigt med mord på sitt samvete, frivilligt hänga på sig det där han har om halsen. Ännu svårare har jag att förstå att man som vuxen människa väljer att lägga åtskilliga miljoner på nåt sånt där?
Har karln total avsaknad av stil, isåfall borde väl NÅN i hans närhet veta om att det faktiskt finns de som jobbar med att hjälpa människor att få lite stil och klass?
kanske dax att låta folk se precis hur de vill, så långt borde vi ha kommit nuHaha, ska det här föreställa en vuxen man med Liberias budgetunderskott i personliga likvida medel?
Hur kan man som man över 30, och inte boendes i Compton med byxorna på halv stång och tvåsiffrigt med mord på sitt samvete, frivilligt hänga på sig det där han har om halsen. Ännu svårare har jag att förstå att man som vuxen människa väljer att lägga åtskilliga miljoner på nåt sånt där?
Har karln total avsaknad av stil, isåfall borde väl NÅN i hans närhet veta om att det faktiskt finns de som jobbar med att hjälpa människor att få lite stil och klass?
Låter jag inte karln se ut hur han vill?kanske dax att låta folk se precis hur de vill, så långt borde vi ha kommit nu
vem bestämmer vad stil är?Låter jag inte karln se ut hur han vill?
Jag har åsikter om hans smycken.
Säg inte att inte ni har åsikter om en man tex skulle gå runt i alldeles för små kostymer, eller huruvida någons klocka är för stor eller för liten, eller kanske om en individ duschar för sällan eller inte?
Åsikter borde vi väl få ha vilka vi vill, så långt borde vi väl ha kommit?
Det var bara min åsikt om huruvida karln helt saknar stil.
Men det är of topic, så sorry.
Så länge han betalar själv är det hans val - hade han låtit någon annan betala hade det varit en annan sakLåter jag inte karln se ut hur han vill?
Jag har åsikter om hans smycken.
Säg inte att inte ni har åsikter om en man tex skulle gå runt i alldeles för små kostymer, eller huruvida någons klocka är för stor eller för liten, eller kanske om en individ duschar för sällan eller inte?
Åsikter borde vi väl få ha vilka vi vill, så långt borde vi väl ha kommit?
Det var bara min åsikt om huruvida karln helt saknar stil.
Men det är of topic, så sorry.
Spännande fråga. Och vad är skillnaden på dålig och ingen stil?vem bestämmer vad stil är?
Vem bestämmer vad som är vad?Spännande fråga. Och vad är skillnaden på dålig och ingen stil?
Betraktaren? I detta fallet råkade det vara jag.vem bestämmer vad stil är?
Vem som betalar har lite, om ingen betydelse huruvida någonting är smaklöst eller inte? Skillnaden i utseende hade inte ändrats om det hade betalats med skattemedel väl?Så länge han betalar själv är det hans val - hade han låtit någon annan betala hade det varit en annan sak