Federer, Day Date. Tror mig ha postat den innan men hittar inte. Riktigt riktigt snyggt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Världsettan i Tennis - Novak Djokovic har efter Audemars Piguet signat med Seiko, lite intressant.
AP
Seiko Astron GPS Solar
Seiko Prospex
Självfallet är det så.Money talks.
Nja, inte Tudor väl?Tudor sub?
En rolex sub ser det ut, kolla bara på AR...Nja, inte Tudor väl?
En rolex sub ser det ut, kolla bara på AR...
Det röda är nog bara en spegling, tavlan är svart.Okej! Ursäkta min okunskap men visste inte att det fanns rolex sub med röd tavla.
Det röda är nog bara en spegling, tavlan är svart.
DDII för att vara exakt.Federer, Day Date. Tror mig ha postat den innan men hittar inte. Riktigt riktigt snyggt:
Henry, under Barcas träning på Emirates, med ett dasslock på armen. Vad kan det vara? Katastrofbild, men klippet hittar ni här: http://www.viasatsport.se/videoklipp/fotboll/hojdpunkt-barcelona-tranar-da-glider-henry-in/
Seadweller?Jonas Eriksson, i kvällens På Spåret. En Sub är det, men referensen kanske någon annan kan ta?
Världsettan i Tennis - Novak Djokovic har efter Audemars Piguet signat med Seiko, lite intressant.
AP
Seiko Astron GPS Solar
Seiko Prospex
Det är en sub. En bättre bild jag tog på platsSeadweller?
Badou Jack fick en hyfsat isad Rolle av Floyd Mayweather Jr, när han blev världsmästare.
Träningskläder och en Daytona - John Terry blandar och ger.
Det är ju min "egen" tråd - och jag är mer intresserad av idrottsmän än av random kändisarÄlskar att du håller den här tråden vid liv @galácticon