• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idrottsmäns klockor

D

Deleted member 6965

Guest
image.jpeg
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Lundqvist???? Läste för nåt år sedan att han avskydde armbandsklockor, när en journalist undrade varför han var sen till en träning...
Nu vet jag inte om det bara var ironi från hans sida...

Mycket möjligt att han hatar armbandsur, men vad gör man inte för ett fett sponsoravtal och extra klirr i kassan?
Inte för han lär behöva det förstås,men mycket vill alltid ha mer :)
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Mycket möjligt att han hatar armbandsur, men vad gör man inte för ett fett sponsoravtal och extra klirr i kassan?
Inte för han lär behöva det förstås,men mycket vill alltid ha mer :)

Men rätt så korkat av Tag Heuer att sponsra en klockhatare, om det nu stämmer... Finns ju många andra idrottsmän som gillar klockor på riktigt.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Men rätt så korkat av Tag Heuer att sponsra en klockhatare, om det nu stämmer... Finns ju många andra idrottsmän som gillar klockor på riktigt.

Kan jag ju hålla med om! de kanske försöker omvända honom? ;)

edit: kollade hans instagram precis och det var inte många klockor man kunde skymta.. hittade dock denna! ser ut som en Hublot?
Skärmavbild 2015-10-25 kl. 18.12.34.png
 
Senast ändrad:

6r15c

Omega
2005 Aqualung Grande Date
2850B_1130A_64B_front.png


Som bärs av denna kontroversiella judokan..
Som svartbältare i min älsklingsidrott så har han uppnått mästarstatus. Och är då även definierad som idrottare..
judo-putin_2296508e.jpg

 
Topp