Wiliamo
Silver
Den bar han upp riktigt braJason Day med en DSSD när han vann The Players i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den bar han upp riktigt braJason Day med en DSSD när han vann The Players i går
Helrätt golfklockaJason Day med en DSSD när han vann The Players i går
Jag golfar med min DSSD men det är få proffs som gör det. De tar på den innan prisutdelningen. Undantagen jag känner till är Mickelson som spelar med sin Rolex Cellini och Bubba Watson med Richard Mille. Vår egen Henrik Stenson är sponsrad av APHelrätt golfklocka
Ser ut som någon Hublot. Big Bang Unico White kanske?Vår kanske just nu hetaste (eftersom Ibra alltid är utom tävlan) hetaste spelare, Victor Nilsson Lindelöf rockar vad?
Lustig tror jag kan ha en Hublot. Kanske en Classic Fusion på länk? Eller är jag ute och cyklar?En hel del klockor i "dokumentären" om EM-låten. Givetvis visar inte Ibra någon klocka, men många andra gör det. Ledsen för halvrisiga screenshots, men det var de bästa jag lyckades med.
Jansson och Granqvist: Daytona
Guidetti: DD
Ekdal: Nautilus?
Lustig: ?
En hel del klockor i "dokumentären" om EM-låten. Givetvis visar inte Ibra någon klocka, men många andra gör det. Ledsen för halvrisiga screenshots, men det var de bästa jag lyckades med.
Jansson och Granqvist: Daytona
Guidetti: DD
Ekdal: Nautilus?
Lustig: ?
Har för mig han är ambassadör för Tag Heuer iaf!
Vad har Ronaldo på sig?
Fyfan, så kass som han är på att kicka boll så borde han max få ha en daniel wellington på handledenPlatona på Granqvist till och med
Yes, platina
Daytona?
Måste man vara det för att ha klockan på höger hand?Är Z vänsterhänt? Nä?
Måste man vara det för att ha klockan på höger hand?
Fyfan, så kass som han är på att kicka boll så borde han max få ha en daniel wellington på handleden
Kimbo Slice R.I.P.
Frågan är ju vad det är för skrot han har på handleden..
Fyfan, så kass som han är på att kicka boll så borde han max få ha en daniel wellington på handleden
Bvulgari octagon?
Vad har Ronaldo på sig?