• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Inlägg 2000 = med ny familjemedlem.

Det var sarkasm med Deep sea frågan :)

Tycker large funkar riktigt bra på dig, helt korrekt val!

Har fortfarande samma åsikt, tror den kommer att funka lika bra med lite ordentliga kläder som med T-shirt till sommaren.
Hahaha, sorry Hahaha, jag tänkte lite så men kände att du är söderifrån så vem vet Hahaha.

Jag trot det med på den punkten :)
När ska du skaffa en?

Hahaha, sorry Hahaha, jag tänkte lite så men kände att du är söderifrån så vem vet Hahaha.

Jag trot det med på den punkten :)
När ska du skaffa en?

Mmmm, en reverso hade funkat bra med det jag har nu, kommer dock precis från Ikea med köksplaner. Blir väl minst kostnad som en reverso eller två :)

Grattis, min vän, till 2k och rätt klocka. Den sitter bra på dig!;)

Mycket stiligt! Och grattis till både 2k och klocka :)

Har själv börjat snegla på klockor i andra former än rund. Är inte riktigt där än dock utan kanske mer på Santos nivå just nu :)

Grattis till en ny trevlig kamrat! Maten såg ju nice ut också..
Tack väldigt lugn och sansad kamrat med trevlig stil!
Ja maten var riktigt bra! Melanders vid saluhallen.
493418DE-90EA-4CDC-93D2-21ED5DF0B4D8.jpeg

Känns som man borde ha en Reverso snart. Grattis till en riktigt fin klassiker! :)
Tack!!
De är verkligen trevliga och tidlösa. Jag tycker den passar till det du sätter på dig. Men blir än trevligare med lite mer uppklätt. Och till det väljer man enkelt band till det man har på sig.
Så ta ditt förnuft till fånga och stövla in på närmsta :jlc: butik och slå näven i bordet och säg att du ska ha en Reverso:wideyed::D ja eller kanske något mer sansat ;) Lycka till :)

Mycket stiligt! Och grattis till både 2k och klocka :)

Har själv börjat snegla på klockor i andra former än rund. Är inte riktigt där än dock utan kanske mer på Santos nivå just nu :)
Tack så mycket :)
Jag var förut inte alls inte på annat än runda, stora klockor.
Men så en dag så satt jag där med en Reverso på armen och blev förvånad över hur väldigt bra den var. Efter mycket velade av olika modeller så blev det den jag prövad Först, för nästan ett år sedan...
så ta din tid så kanske det växer fram något trevligt :)
76B9FCD4-10B2-4D95-8A25-BAC84454910E.jpeg

Vilka minnen bilden väcker;)
Och vilken saknad......:cool:

Du fick till det 10 i 2 också!
Ja visste inte om jag skulle våga posta den bilden då du nyligen sålde den till förmån till din guldare av just den orsaken... den var, är väldigt spännande!! Men allt har sin tid :)
Ja vi höll på att missa planet då jag väntade in 10 i 2 bilden ;)

• Like
Reactions: TiE
Är det denna?
99EFA05A-C4A9-4E57-B569-41C87DC8D05C.jpeg

Har för mig att jag sett @thewallin med denna i alla fall, men känns tveksamt att frun skulle bära den...

Det var väl den där @thewallin hade med på resan och försökte övertyga alla att det var en Jaeger!

Ja och vår norska guide var inte lika övertygad...

Alla älskade min klocka på den resan, alla sa det. ALLA!

Särskilt norska guiden när vi var lite privata! (det var inte helt sant)

Tillbaka
Topp