Det var inte helt sant att hon älskade din klocka när ni var lite privata? Har jag förstått det rätt då?Alla älskade min klocka på den resan, alla sa det. ALLA!
Särskilt norska guiden när vi var lite privata! (det var inte helt sant)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var inte helt sant att hon älskade din klocka när ni var lite privata? Har jag förstått det rätt då?Alla älskade min klocka på den resan, alla sa det. ALLA!
Särskilt norska guiden när vi var lite privata! (det var inte helt sant)
Det var inte helt sant att hon älskade din klocka när ni var lite privata? Har jag förstått det rätt då?
Schnyggttttt
Väldigt stort tack!Stort grattis till 2k och läcker dinka!
Tack så mycketGratulerar!
Tack @Pelarn !! Ja det tog en stund men nu så skönt när det blir bra!Så där, där satt den. Grattis!
Känner i allra högsta grad igen mig i detta. Hoppas framförallt att jag ska kunna nå 50 posts så att jag kan komma in i lifestyleNär man först skapade sig ett konto här på klocksnack så undrade jag lite hur man skulle få ihop 100 inlägg.
Hej!Stort grattis till klockinköpet!
Känner i allra högsta grad igen mig i detta. Hoppas framförallt att jag ska kunna nå 50 posts så att jag kan komma in i lifestyle