Om det kommer snabbjustering i länken till Commuter 34 så blir det en sån till min sambo https://www.traskawatch.com/products/commuter-34-faded-copper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur var det sagt nu med att annonsera i tråden utan annons på k&s? Vi vill inte ha tråden nedstängd.Om någon har tröttnat på sin Traska Commuter 36mm så är det bara att höra av sig till mig, alla färger av intresse!
Vilken blir nästa?Mitt beste klokkekjøp på mange år.
![]()
En Rolex OP.Vilken blir nästa?
En Rolex OP.j/k. Det lureste er å ha én. Men, hvis man ikke er så lur, så synes jeg en hvit 36mm er så enkel man får den. Muligens for enkel med hvit, siden resten av klokka er ganske enkel. Andrer farger Traskas line-up frister ikke, når jeg har den med malakitt.
Aha.En Rolex OP.j/k. Det lureste er å ha én. Men, hvis man ikke er så lur, så synes jeg en hvit 36mm er så enkel man får den. Muligens for enkel med hvit, siden resten av klokka er ganske enkel. Andrer farger Traskas line-up frister ikke, når jeg har den med malakitt.
Ja, den vita tavlan är enligt mig snyggast. Blir spännande att se kontrasten med solbrännan under sommaren. Funkar även fint om man är hårig som en apa.Vittavlade Commutern ser nog bra ut. Har inte sett nån irl men det är den vita emaljlacken som det är på min Venturer gmt. Riktigt fin lyster i den.
Snyggt, vad är det för band?Bytte till band, har bara haft länken på sedan den kom för några månader sedan.
![]()
Det är att sådant här:Snyggt, vad är det för band?
Du är inte rädd för att tröttna på den där nu när du kör den en hel månad i sträck? Känns som lite av ett vågspel (risktagande).36mm er
![]()
![]()
Ser og forstår risken, men føles ikke sånn nå når vi er halvveis i OWG. Tvert imot. Har solgt andre klokker i samlingen etter at denne 36mm kom inn. DET var ikke planen å selge noe.Du är inte rädd för att tröttna på den där nu när du kör den en hel månad i sträck? Känns som lite av ett vågspel (risktagande).
Kan egentligen inte mer än hålla med. Den är lite av benchmark för andra märken.Ser og forstår risken, men føles ikke sånn nå når vi er halvveis i OWG. Tvert imot. Har solgt andre klokker i samlingen etter at denne 36mm kom inn. DET var ikke planen å selge noe.
Dessuten, får denne klokken fra Traska en til å bli veldig edruelig i en ellers så pretensiøs klokkeverden.
Digger størrelsen, finishen, tynn urkasse (boett), lug holes, herding av stål, lenken, microadjust, malakitt, ingen dato. En perfekt hverdagsklokke.
Til slutt må jeg få takke de få som driver denne tråden om Traska her på KS, for uten dem og poster om denne limited edition, ville jeg trolig aldri snublet over Traska, ei heller kjøpt en.