Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra jobbat. Ändå inte många som postarMinst två. Eller är det tre?
Av tio.
De följer också principen att förfina och utveckla de existerande modellerna som de tror på och hittills med rätta blivit uppskattade, istället för att ständigt hitta på nya modeller för att locka nya köpekretsar för stunden.Äger ingen Traska (än) men har visst intresse. Det som tilltalat mig mest, förutom design som jag gillar, är hur de inte bara har enskilda modeller utan hela "familjer".
Exempelvis Commuter, som kommer i tre olika storlekar, med eller utan datum, och såklart olika färg också. Det är något jag tycker att alla tillverkare borde ta efter.
Håller helt med. Nya modeller är såklart intressant men ett stadigt basutbud är viktigt. Starka modeller som aldrig fasas ut.De följer också principen att förfina och utveckla de existerande modellerna som de tror på och hittills med rätta blivit uppskattade, istället för att ständigt hitta på nya modeller för att locka nya köpekretsar för stunden.
Det tycker jag ger ett seriöst intryck och visar att de har ambitioner med sitt varumärke och att skapa sig ett eget dna.
Jag är samtidigt mycket nyfiken på den nya som kanske, bara kanske, visas snart. Det tycks ha varit långa förberedelser redan.
Jag fick hem nytt lås utan kostnad. Minns tyvärr inte med vilket bolag.De som fått något på garanti, tex ett nytt lås eller länk. Hur blev det med tull / moms för er? Jag fick nyss en faktura för tull/moms för min länk. Det va ingen jätte summa, 222kr. Men ändå, känns inte okej att behöva betala för en reservdel.
tror dom tabbade sig med till deklarationen. Dom skulle dra av 22 dollar på mitt ursprungliga köp skrev dom när jag mailadeJag fick hem nytt lås utan kostnad. Minns tyvärr inte med vilket bolag.
lika så braBlev visst med en kompis meteoriten.
![]()
Ja är dom små får man två! Osv.Knep du onyxen
lika så bra![]()
Borde kanske införskaffa mig en med mer färg för att bryta av
En vit i 36 eller den blå kanske. Eller bådaDet kan säkert vara lämpligt. Eller ett par till.
Bäst att ta båda på en gång.En vit i 36 eller den blå kanske. Eller båda![]()
Alla mina 4 är böjda. Tror dom ska vara det för att sluta ännu bättre mot boetten. Funkar dock inte i praktiken. Bytte mina mot vanliga också.Fick hem min Commuter i fredags. När jag testade systemet med snabb-sprintar så såg jag att båda sprintarna tyvärr var böjda, dock bara på en sida. Fick sätta i andra sprintar. Om ni inte har tittat på era klockor kanske det är värt att göra det. Har skickat elektronisk post till Traska men det är ju helg så jag får avvakta tills nästa vecka. Skickar med en dålig bild:
![]()
Oj, ok, det kanske är så det är tänkt. Jag får titta närmare på det.Alla mina 4 är böjda. Tror dom ska vara det för att sluta ännu bättre mot boetten. Funkar dock inte i praktiken. Bytte mina mot vanliga också.
Släng upp en bild på klockanOj, ok, det kanske är så det är tänkt. Jag får titta närmare på det.