• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Inofficiella Traska-tråden: "For those who know"

Traska söndag ☀️
IMG_6702.jpeg

Om en skulle slinta på köp knappen för en ny Traska som kostar 6700 kr. Är det fortfarande ca 2000 kr som man får lägga på sen med tullavgifter mm? Tänker mest om det har gått upp ytterligare den senaste tiden.

Det är fortfarande 25% påslag så vitt jag vet +nån småsumma i tullavgift.
Och dollarn står lite lägre nu än tidigare så det kan vara fördelaktigt.

Den här har missats. Videon kom för 7 dagar sen. Senaste versionen och grön "gilt". Har inte sett den ännu men förutsätter han är överförtjust som sig bör. Jag skulle kunna tänka mig även en 38a likadan. 36 är egentligen min storlek men 38-boetten bärs väldigt fint.

Den här kan ju bli kul att klämma på nån gång.

Jag gillar den mer och mer. I synnerhet den mörkare versionen på deras sida. Är det önsketänkande kanske men man kunde få det till att det är en liten "cap" över visaraxlarna. De vore ju fint om det vore det🤓

Några av designerns, Max Resnicks, tidigare designer:

Senast ändrad:
”Proprietary scratch-resistant coating…” versus gjutjärn från Skövde ;) 🎩
Syns inte så bra, och den är inte så stor heller, men repan går att skönja i skuggan nära änden på spännet.
Commuter 36
#förstarepan
IMG_6800.jpeg

Senast ändrad:
Har du fått hem klockan ännu? 😊
Trodde att dagen var kommen idag.
Det svängde in en Postnord bil på gården. Tjommen som satt i bilen tycktes leta febrilt efter något och var kvar i säkert 10 min. Men backade sen ut och körde iväg.
Om jag fattar saken rätt så har Postnord och FedEx någon slags samarbete. Så vi får väl se om dom sullat bort paketet eller vad dom nu pysslar med. Långt svar på en kort fråga :)
Edit:
1758020874746.jpeg

Senast ändrad:
Trodde att dagen var kommen idag.
Det svängde in en Postnord bil på gården. Tjommen som satt i bilen tycktes leta febrilt efter något och var kvar i säkert 10 min. Men backade sen ut och körde iväg.
Om jag fattar saken rätt så har Postnord och FedEx någon slags samarbete. Så vi får väl se om dom sullat bort paketet eller vad dom nu pysslar med. Långt svar på en kort fråga :)
Edit:
1758020874746.jpeg
Sedär ja 🤩 hur är första intrycket

Tillbaka
Topp