Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer två på min nya kärlek. Jävligt mycket bättre än jag väntat mig. 36an, förr-förra generationen.
![]()
![]()
Andra gången gillt för den här.
![]()
Det är en 34mm.Vilken storlek? Den är riktigt riktigt fin![]()
Det är delugs cts! Har använts ganska flitigt på denna. Helt plain, funkar bra med denna tycker jag, händer tillräckligt mycket för att klockan i sig ska ha all fokus.Jädrars vad den gjorde sig på svart band då. Vad är det för en strap?
Typ alla urmakare servar miyota, inga konstigheter!En snabb fråga: om man skulle behöva serva en Traska på sikt, måste den skickas till USA eller vem kan göra det i Sverige?
Vad är det för Traska, vilket utförande?En liten fråga: min Traska 3:e generation är limiterad men jag ser ingenstans på näret hur många som tillberkades. Någon som vet?
Jaha ok.Just det, glömde nämna att det är en Commuter 38 artic white från dec 2023, 3:e gen och limiterad.
Japp.Är det någon här inne som har en seafarer?![]()
|
|
|
|
Jag gillar den. Lite quirky design. Undrar vilka tavelfärger som kommer.Vad tror ni om Jump hourn? Kanske i början nästa år om man är optimist.
Nåt att ha?
Tycker den verkar kunna bli intressant.
Kul grej, gillar funktionen men är boett och länk exakt samma som Summiteer?Vad tror ni om Jump hourn? Kanske i början nästa år om man är optimist.
Nåt att ha?
Tycker den verkar kunna bli intressant.
Kul grej, gillar funktionen men är boett och länk exakt samma som Summiteer?![]()
Med tanke på hur FruBr förvarar sina klockor så är det tur att Traska tillverkar sina av härdat stål.
![]()