• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Instagram

@inhousewatch
https://www.instagram.com/inhousewatch/
1626327505527.png

Köpt många följare? Nästan 17k följare men under 100 likes i regel. Lite underligt 👊😇
Inte köpt någon följare, jag började tidigt. Om du kollar långt bak så fick jag många fler likes då men något hände när Facebook ändrade sina algoritmer så det blev inte samma spridning. Sen i samma veva kom det många konton som tog "professionella" bilder, som säkert drog all uppmärksamhet. Gör stickprov så ser du att det är genuina konton. Har stått still i följare säkert 1-2 år nu. Sen hatar folk på Instagram alla mina klockor förutom min Explorer :D därutav dåligt med likes på alla bilder förutom den klockan.

Inte köpt någon följare, jag började tidigt. Om du kollar långt bak så fick jag många fler likes då men något hände när Facebook ändrade sina algoritmer så det blev inte samma spridning. Sen i samma veva kom det många konton som tog "professionella" bilder, som säkert drog all uppmärksamhet. Gör stickprov så ser du att det är genuina konton. Har stått still i följare säkert 1-2 år nu. Sen hatar folk på Instagram alla mina klockor förutom min Explorer :D därutav dåligt med likes på alla bilder förutom den klockan.
Jag håller med om att det förändrats markant sedan de ändrade algoritmen men jag har 1/10 av dina följare och får samma respons (vilken även i mitt fall inte är imponerande)

Eftersom klockintresset hos mina privata följare ungefär är lika med noll så testar jag att starta upp ett konto med fokus på klockor, kan även dyka upp en och annan negroni, bil och låttips. Är varken bra på att fotografera eller har någon unik samling, men kolla gärna in om ni känner för det! :)

Hugorology @ Instagram!

Tillbaka
Topp