Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att tagga alla bilder med #menswear så är du hemma!Är nära en milstolpe, bara 32 följare kvar 1000. Jag behöver er hjälp kamrater!
Måste göra det! Tack gubben!Bara att tagga alla bilder med #menswear så är du hemma!
...men allvarligt talat! Grymt jobbat!
Inget jag har fått i alla fallKanske lite OT men jag startade ett klockkonto på Instagram för ca tre veckor sedan. Under den tiden har jag fått meddelanden från fem olika konton som alla promotar F.P Journe med följande meddelande:
”Hey have you heard of @fpjourneofficial ? They offer elegant, innovative and timeless timepieces made in the heart of Geneva!
At the crossroads between Arts and Haute Horology, discover the F.P.Journe Manufacture. Please check them out and support with a follow! ”
Någon annan som varit med om liknande? Tycker det är märkligt att ett så exklusivt varumärke marknadsförs med skumma meddelanden på Instagram. Kan tillägga att jag inte fått något liknande gällande någon annan tillverkare och jag följer inte ens F.P Journe.
Följer nu. Riktigt bra!
Underbar!Har sett ditt Instagramkonto, kul! Förstår vilka sorts klockor du egentligen avser men glöm för all del inte bort att Tintin var på månen redan 1950. En Tintin Moonwatch borde därför ingå i varje seriös rymdklockeentusiasts samling.
Vinyler är också skoj!Inga klockor bara vinylskivor. Självklart följer jag tillbaka.
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com