• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Instagram

Är nära en milstolpe, bara 32 följare kvar 1000. 🥳 Jag behöver er hjälp kamrater! 😃👊🏼
Bara att tagga alla bilder med #menswear så är du hemma! :hilarious:
...men allvarligt talat! Grymt jobbat! 👊

1637923299966.png
1637923332447.png

Kanske lite OT men jag startade ett klockkonto på Instagram för ca tre veckor sedan. Under den tiden har jag fått meddelanden från fem olika konton som alla promotar F.P Journe med följande meddelande:

”Hey 👋 have you heard of @fpjourneofficial ?🌸 They offer elegant, innovative and timeless timepieces made in the heart of Geneva!
💫
At the crossroads between Arts and Haute Horology, discover the F.P.Journe Manufacture. Please check them out and support with a follow! 😊

Någon annan som varit med om liknande? Tycker det är märkligt att ett så exklusivt varumärke marknadsförs med skumma meddelanden på Instagram. Kan tillägga att jag inte fått något liknande gällande någon annan tillverkare och jag följer inte ens F.P Journe.

Kanske lite OT men jag startade ett klockkonto på Instagram för ca tre veckor sedan. Under den tiden har jag fått meddelanden från fem olika konton som alla promotar F.P Journe med följande meddelande:

”Hey 👋 have you heard of @fpjourneofficial ?🌸 They offer elegant, innovative and timeless timepieces made in the heart of Geneva!
💫
At the crossroads between Arts and Haute Horology, discover the F.P.Journe Manufacture. Please check them out and support with a follow! 😊

Någon annan som varit med om liknande? Tycker det är märkligt att ett så exklusivt varumärke marknadsförs med skumma meddelanden på Instagram. Kan tillägga att jag inte fått något liknande gällande någon annan tillverkare och jag följer inte ens F.P Journe.
Inget jag har fått i alla fall

Nu har även jag startat en Instagram för mina klockor som jag haft genom åren.
Tanken är 1 wristshot / dag. Mycket från arkivet men ska nog kunna bli närmare 100 inlägg innan samma klocka dyker upp 2ggr!

Gå gärna in och följ mig!

mydailywristsh0t @ instagram ✌️
D1FD7445-736C-49EC-B6E8-FE051C9D5830.jpeg

Senast ändrad:
haglund1980

Försöker fånga lite bilder på mina klockor i olika miljöer, vill ni följa hade det uppskattats!

Bilagor

• 2B37D391-7D3F-4A83-BDDD-05260C91517C.png
    2B37D391-7D3F-4A83-BDDD-05260C91517C.png
    3 MB · Visningar: 10
Inga klockor bara vinylskivor. :) Självklart följer jag tillbaka.

Är det bara jag som frekvent börjat få mina bilder borttagna på insta?
De raderas med en förklaring att jag bryter mot communityreglerna.
Bara klockor och inga obscena #.

Tillbaka
Topp