• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Instagram

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Är det bara jag som frekvent börjat få mina bilder borttagna på insta?
De raderas med en förklaring att jag bryter mot communityreglerna.
Bara klockor och inga obscena #.

Sjukt drygt.
Hände mig med denna.
0C199B06-98C9-4111-9D4F-66FD757619FB.jpeg
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Är det bara jag som frekvent börjat få mina bilder borttagna på insta?
De raderas med en förklaring att jag bryter mot communityreglerna.
Bara klockor och inga obscena #.
Tycker att det fortsatt är så. Totalt värdelöst. Fått massor av inlägg raderade, för att sen komma tillbaka men då får man ingen räckvidd öht. La precis upp en bild och den försvann igen efter någon minut
IMG_2634.jpeg
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Men va skumt. Ingen förklaring alls?
Jag brukar få upp att det bryter mot handelsriktlinjer eller någon annan töntig regel. Man kan klicka in på vad det innebär men det står bara nonsens, ingen förklaring varför inläggen ”targettas”. Jag brukar kräva granskning av radering och då kommer de ofta tillbaka, men utan förklaring
 

rickards

Rolex
2-Faktor
Jag brukar få upp att det bryter mot handelsriktlinjer eller någon annan töntig regel. Man kan klicka in på vad det innebär men det står bara nonsens, ingen förklaring varför inläggen ”targettas”. Jag brukar kräva granskning av radering och då kommer de ofta tillbaka, men utan förklaring
Fasen så störigt, och märkligt.
 
Topp