Watchwatcher85
Basic
Watchwatcher85
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra konto!Watchwatcher85
Tack vännenBra konto!
Är det bara jag som frekvent börjat få mina bilder borttagna på insta?
De raderas med en förklaring att jag bryter mot communityreglerna.
Bara klockor och inga obscena #.
Låter skumt. Dina bilder ser verkligen inte ut att utmana?Är det bara jag som frekvent börjat få mina bilder borttagna på insta?
Nej, de är ganska harmlösaLåter skumt. Dina bilder ser verkligen inte ut att utmana?
Har hänt mig en gång ocksåÄr det bara jag som frekvent börjat få mina bilder borttagna på insta?
Aldrig hänt mig faktiskt.Är det bara jag som frekvent börjat få mina bilder borttagna på insta?
Fotar du med öppen boett?Är det bara jag som frekvent börjat få mina bilder borttagna på insta?
Tycker att det fortsatt är så. Totalt värdelöst. Fått massor av inlägg raderade, för att sen komma tillbaka men då får man ingen räckvidd öht. La precis upp en bild och den försvann igen efter någon minutÄr det bara jag som frekvent börjat få mina bilder borttagna på insta?
Tycker att det fortsatt är så. Totalt värdelöst. Fått massor av inlägg raderade, för att sen komma tillbaka men då får man ingen räckvidd öht. La precis upp en bild och den försvann igen efter någon minut
Tycker att det fortsatt är så. Totalt värdelöst. Fått massor av inlägg raderade, för att sen komma tillbaka men då får man ingen räckvidd öht. La precis upp en bild och den försvann igen efter någon minut
Men va skumt. Ingen förklaring alls?Exakt!
Har i princip lagt ner helt att posta på mitt klockkonto efter att det startade.
Jag brukar få upp att det bryter mot handelsriktlinjer eller någon annan töntig regel. Man kan klicka in på vad det innebär men det står bara nonsens, ingen förklaring varför inläggen ”targettas”. Jag brukar kräva granskning av radering och då kommer de ofta tillbaka, men utan förklaringMen va skumt. Ingen förklaring alls?
Fasen så störigt, och märkligt.Jag brukar få upp att det bryter mot handelsriktlinjer eller någon annan töntig regel. Man kan klicka in på vad det innebär men det står bara nonsens, ingen förklaring varför inläggen ”targettas”. Jag brukar kräva granskning av radering och då kommer de ofta tillbaka, men utan förklaring