perj123
Per, du gör mig så väldans avundsjuk och samtidigt glad utav att veta att dessa fantastiska klockorna har hamnat hos dig som verkligen uppskattar dom. Hats off!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
perj123
Tycker att filter kan användas i lagom mängd för att främhäva detaljer, färger osv i viss grad. Men när man börja filtera överdivet tycker jag att bilden tappar verklighetsförankring och charm. Skulle därför starkt rekommendera att du slutar filtrera dina bilder så mycket... IMHOHej! Skapade nyligen ett instagram konto där jag bl.a delar mitt intresse för klockor, men även herrmode. Äger för tillfället bara 3x klockor, men planen är att expandera. Har du föreslag vilka klockor du tror skulle passa mig får du gärna komma med förslag. Uppskattar även feedback på mitt instagram konto. (No hate på min steinhart )
https://www.instagram.com/lifeofstylish/
Okej! tack för tipset. Försöker kompensera att min kamera inte är den bästa och därmed effekter. Förmodar att jag kan göra det lite snyggare genom att bara lägga på lite skärpa/ljus?Tycker att filter kan användas i lagom mängd för att främhäva detaljer, färger osv i viss grad. Men när man börja filtera överdivet tycker jag att bilden tappar verklighetsförankring och charm. Skulle därför starkt rekommendera att du slutar filtrera dina bilder så mycket... IMHO
La ihop trådarna.Här är stora Instagram-tråden. Enklare om alla fyller på där istället
https://klocksnack.se/threads/instagram.16064/