• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Instagram

alex_c

Cartier
2-Faktor
Sorry för semiOT-fråga.

Men jag har kraschat skärmen på min mobil ikväll och lär inte hinna hämta en ny förrän imorgon kväll. Problemet är att jag har skickat meddelande till en användare som inte har varit inne sedan december, men som jag precis såg hade postat en ny bild. Så frågan är om jag kan se på webbsidan om jag har fått svar av honom, eller om det bara är i Instagram-appen som det är möjligt?
Jag tror inte detta är möjligt via webbsidan, men det finns en Instagram-app för Windows 10 med vilken man ska få tillgång till samma funktionalitet som appen till telefonen. Har du testat den? Men den förutsätter att du kör just Windows 10.
Det finns även en del appar tillverkade av tredje part. Men själv hade jag skippat dessa då jag inte vill förse dessa mina inloggningsuppgifter...
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag tror inte detta är möjligt via webbsidan, men det finns en Instagram-app för Windows 10 med vilken man ska få tillgång till samma funktionalitet som appen till telefonen. Har du testat den? Men den förutsätter att du kör just Windows 10.
Det finns även en del appar tillverkade av tredje part. Men själv hade jag skippat dessa då jag inte vill förse dessa mina inloggningsuppgifter...

Tack för svar! Använder MacBook, så jag får försöka skynda mig iväg och byta mobil idag istället :)

Har sett att det även finns program för att lägga in bilder på Instagram från datorn, men det verkade alldeles för krångligt för att jag ens orkade läsa klart hur man skulle gå tillväga.
 

aximand

Panerai
2-Faktor
Kul med så många konton man kan börja följa. Mitt flöde är alldeles för lite klockor och alldeles för mycket mat! :D
 

hejsam

Patek
2-Faktor
107D6542-E422-4455-893E-3650BF0216C3.jpeg
 
Topp