Vän?
Håller ni kontakten eller hur kommer det sig att du kallar honom vän?
Nu var det ett bra tag sedan vi snackade, så någon daglig kontakt har vi dessvärre inte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vän?
Håller ni kontakten eller hur kommer det sig att du kallar honom vän?
Dan Blizerian tre AP ROO(?)
Bästa rullen!
Säger inte emot, ganska groteska klockor med men går ju helt i linje med restenHerreguuud, vilken fåntratt han är.
Han brukar väl rocka Patek? Har han alltid den på högerarmen dock? Inte diskret den där gubben..Vad har Putin här?
Freddy Adu. Det är inte bara fotbollskarriären som går utför... (eller är detta något okänt lyxmärke?)
Vad har Putin här?
Louis CK's Rolex Submariner http://rolexblog.blogspot.se/2014/02/the-mysterious-origins-of-louis-cks.html?m=1
(Har för mig att hän även kör IWC)
Vet inte om han räknas som kändis för gemene man men Adam Savage från Mythbusters kör här bandslip med Omega Planet Ocean. Ni som känner till serien kan räkna ut att den där stackars klockan har varit med om ett och annat...
Han har en Tag Heuer Carrera också. Båda med rejält bilhandlarhäng.
Det hade ju varit sjukt om han inte kunnat bära upp klockan som är döpt efter honom...Jayz kör en Hublot Classic Fusion Shawn Carter LE. Tycker han bär upp den bra!
Och vackra Eva Longoria i Hublot Big Bang. Både hon å klocka är sjukt snygga
Hahah ja, det är väll han som har varit med och tagit fram design etc?Det hade ju varit sjukt om han inte kunnat bära upp klockan som är döpt efter honom...
Root beer? Upplys mig.Bill Wyman, pensionerad The Rolling Stones basist, sportar en sjukt cool TT Root Beer!
Bill Wyman, pensionerad The Rolling Stones basist, sportar en sjukt cool TT Root Beer!
Ok, tack! Fick för mig att det också var något med tavlan, som definierade en Root beer.
Ok, tack! Fick för mig att det också var något med tavlan, som definierade en Root beer.
Exakt! Brukar inte bezeln (Edit: och kronan) vara guld?Den på den undrebilden ser faktiskt lite märklig ut, vet inte om det är den han har på handleden iof. Den ser snarare ut som en vanlig 16710 som man bytt insert på, till ett från en helgulds GMT, samt TT-oyster.