Löste sig rätt bra för Chippen trots att karriären inte riktigt tog fart i de större ligorna
Oljepengar kan man köpa fina ur för...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Löste sig rätt bra för Chippen trots att karriären inte riktigt tog fart i de större ligorna
Oljepengar kan man köpa fina ur för...
Sköna lirare, Jon Jones med DD och McGregor med sin Skydweller.
Vad är det guden Brady har runt armen? Mitt otränade öga säger AP?
Jag mår fortfarande oförskämt braush, mådde så j*vla dåligt efter superbowl.. damn brady
Tufft att Jared Leto kör Piaget.Den här hade jag missat:
Celebrity Luxury Watches at the 2014 Academy Awards
http://blog.luxurybazaar.com/celebrity-luxury-watches-2014-academy-awards/
Även om klockan är makalös i sig, man kör inte en 45mm blaffa till smoking. Ser knas ut.
Yellow Gold Cartier Tank
Internationell kändis, jo jag tackar. Kanske läge att starta en "Kända terroristers klockor"...
Is / isis ledare
Internationell kändis ligger det väl ingen värdering i gott/ont i ?Internationell kändis, jo jag tackar. Kanske läge att starta en "Kända terroristers klockor"...
Buzz Aldrin men det där är väl knappast original omegan? Sorry för risig bild.
Ser ut som en klocka av titan...
Det sägs att Buzz's Omega som var på månen försvann spårlöst efter astronauterna återvänt till jorden...
http://www.kingmagazine.se/artiklar...&utm_content=14536828&utm_campaign=2015-03-20
David guetta släpper klocka med tag heuer. Vad tycks?