• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Om man kollat på Discovery så är chansen stor att man sett dessa män och deras klockor i ett överlevnadsprogram:

Bear Grylls
bear_grylls_knife.png

Breitling Emergency

Bear-Grylls-Watch-485x728.jpg

Bremont ALT1-P

Grylls har dock gått över till japanare och har ett antal olika Casios på sig nu för tiden...

Les Stroud (Survivorman)
Survivorman_LStroud_400.jpg

507d2e247c574714d69e1c4a83b42647.jpg

Tissot T-Touch Trekking (observera likheten med Grylls Breitling :pompus:)

Det är inte ofta man får känna sig kompetentare än Hodinkee! ;)

...frågan är väl om det verkligen är hans klocka på den undre bilden, det är egentligen bara den jag vänder mig emot. På bilderna där han bär klocka tycker jag nästan det ser ut som att kronan är i guld.

Fast på den bilden ser man ju att snubben bara väntar på att bli påkommen med att bära en låtsas Rootbeer ;)

Det är inte ofta man får känna sig kompetentare än Hodinkee! ;)

...frågan är väl om det verkligen är hans klocka på den undre bilden, det är egentligen bara den jag vänder mig emot. På bilderna där han bär klocka tycker jag nästan det ser ut som att kronan är i guld.

Ja är det verkligen samma klocka? Varning för norra Europas pixligaste bild!

Billy-Wyman-Rolex cop 2y.jpg

Äntligen en snygg klocka på en man med stor plånbok!

Tycker man mest ser sånt här (ber om ursäkt för bildkvaliteten)

Floyd Mayweather
180e3956daaa7a9a67fea178.jpg

Okay då, guld APn i högra hörnet är väl ok.

Tillbaka
Topp