• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Riki87

Cartier
2-Faktor
Rob Kardashian med en frogman
8053DCBE-C898-47DD-AEC1-CA0BC3D1BFAD.jpeg
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Jag brukar också benämna honom som Marky Mark. Det var så jag lärde känna (till) honom. Har hört att han uppskattar att bli påmind om den tiden. :)
Han älskar att bli kallad för Marky Mark, bjuder på kall pilsner om du ropar det till honom, true story. För övrigt är den gamla hiten ”Good vibrations” en av 90-talets bästa låtar ;)
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Han älskar att bli kallad för Marky Mark, bjuder på kall pilsner om du ropar det till honom, true story. För övrigt är den gamla hiten ”Good vibrations” en av 90-talets bästa låtar ;)
Jag minns när skivan kom, "Music for the People", i början av 90-talet. Som ung kille gillade jag den kanske ... jag KAN ha den hemma (i en låda på vinden, men ändå). Så här i efterhand ... vilket pekoral!
 

klimaxx

Breitling
McGregor visade upp både en ny guldgrön Daytona och en roulette-Jacob häromdan, men vad är detta tro?
 

Bilagor

  • 1D8AF76C-D6CE-4C89-A647-14547B7EF8E7.png
    1D8AF76C-D6CE-4C89-A647-14547B7EF8E7.png
    580.7 KB · Visningar: 21

Urtyp

Audemars
AS Romas numera f.d. sportchef sportar en äldre Rolex Daytona, som jag gissar är en 626X. Någon som kan precisera? Snygg är den i alla fall

Edit: Gianluca Petrachi

BIG-LP_10030372.jpg

Petrachi_STA5918.jpg
 
Topp