Ghaith
Basic
Ja nu när du säger det.Det där såg extremt sponsrat ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja nu när du säger det.Det där såg extremt sponsrat ut.
Borde inte han ha en Batman?Michael Keaton med Vacheron Constantin Overseas.
![]()
Känns som ett svagt val av influencer från VC.Det där såg extremt sponsrat ut.
Det där såg extremt sponsrat ut.
På rätt handled ocksåMichael Keaton med Vacheron Constantin Overseas.
![]()
Är inte han ambassadör för Speake Marin? Minns att jag sett det någonstans...Pierce Brosnan med ett lite udda val, en Speake-Marin Velsheda
![]()
Bättre frilla men tristare klocka än Michael Keaton.Pierce Brosnan med ett lite udda val, en Speake-Marin Velsheda
![]()
Stämmer bra, han har åtminstone varit det tidigare. Känns som ett rätt välplacerat val av ambassadör av Speake-MarinÄr inte han ambassadör för Speake Marin? Minns att jag sett det någonstans...
Gillar Speake-Marin, kul independent urmakareBättre frilla men tristare klocka än Michael Keaton.
Tycker den är väldigt mycket roligare. Helt klart mer intressant.Bättre frilla men tristare klocka än Michael Keaton.
Den kan väl knappast kallas frisyr utan är på gränsen till flint. Vet inte om det är särskilt roligt.Tycker den är väldigt mycket roligare. Helt klart mer intressant.
Kul...Den kan väl knappast kallas frisyr utan är på gränsen till flint. Vet inte om det är särskilt roligt.
Känner du inte igen hans dödskallering och handbojsarmband vid det här laget? Smycken som han burit konstant sen 70-talet nångång.Vad har Keith för klocka?![]()
Jag såg fel. Tack för svar.Känner du inte igen hans dödskallering och handbojsarmband vid det här laget? Smycken som han burit konstant sen 70-talet nångång.![]()
Känner du inte igen hans dödskallering och handbojsarmband vid det här laget? Smycken som han burit konstant sen 70-talet nångång.![]()
Jag såg fel. Tack för svar.
Hanhart 417: https://theoandharris.com/watch-101-strap-origins-the-bund-strap/skaffat en Steve mcqueen tavla, men vad är det för klocka han har på sig?
![]()
Stämmer bra det, ser ut som en vittavlad Khaki Field MechanicalStaffan de Mistura, som pratar i P1 idag, med en Hamilton? Han har en bra samling och har bl.a. synts sporta vintage Sub på nato och Hublot på gummi till kostymerna i FN
![]()
Marky Mark har defintivt en fabläs för blingade Rollar/PP, vet inte hur många bilder på olika sådana dinkor jag sett på hans handledMark Wahlberg med en flashig Day-Date. Cirka 4,3 miljoner sek![]()
Marky Mark har defintivt en fabläs för blingade Rollar/PP, vet inte hur många bilder på olika sådana dinkor jag sett på hans handled
Marky Mark har defintivt en fabläs för blingade Rollar/PP, vet inte hur många bilder på olika sådana dinkor jag sett på hans handled
Skulle faktiskt säga tvärt om. På denna bild var det dock ok.Haha det bästa är ju att det klär ju honom.
Inte alltid bevisligenHaha det bästa är ju att det klär ju honom.
Snarare hobo-skägget som inte klär honom i den bilden.Inte alltid bevisligen
![]()