Barricello
Guld

Ser helt korrekt utSpeedmaster Mark 4.5 väl? Ser ut som dag och datumfönster vid kl. 3, vilket Mark II saknar.
Something like this skulle jag påstå:![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser helt korrekt utSpeedmaster Mark 4.5 väl? Ser ut som dag och datumfönster vid kl. 3, vilket Mark II saknar.
Something like this skulle jag påstå:![]()
Hublot.Vad bär Maradona? Lite skönt med två klockor![]()
![]()
![]()
Jag skulle gissa på någon form av Hublot? En snabb googling visade att han har haft något slags samarbete med dem och till och med haft en egen modell uppkallad efter sig.Vad bär Maradona? Lite skönt med två klockor![]()
![]()
![]()
Den vänstra ser ut som en Hublot Unico SapphireVad bär Maradona? Lite skönt med två klockor![]()
![]()
![]()
Den vänstra ser ut som en Hublot Unico Sapphire
Eller båda är ju detVad bär Maradona? Lite skönt med två klockor![]()
![]()
![]()
Hahaha.. Härligt!Eller båda är ju det![]()
Jag skulle gissa på någon form av Hublot? En snabb googling visade att han har haft något slags samarbete med dem och till och med haft en egen modell uppkallad efter sig.
...skönt sätt att lösa problemet när man står och väljer mellan två klockor på morgonenJag skulle gissa på någon form av Hublot? En snabb googling visade att han har haft något slags samarbete med dem och till och med haft en egen modell uppkallad efter sig.
Speciellt om man väljer mellan två identiska klockor.Se
...skönt sätt att lösa problemet när man står och väljer mellan två klockor på morgonen![]()
Två klockor av samma modell och samma utförande, vad är grejen?Speciellt om man väljer mellan två identiska klockor.![]()
Googla på Hublot Maradona. Han kör alltid en Schwarzkopf verkar det som...Två klockor av samma modell och samma utförande, vad är grejen?Tror dom ligger kring 900tkr styck..
Vad grejen med Maradona är? Att döma av de senaste åren, mycket...Två klockor av samma modell och samma utförande, vad är grejen?Tror dom ligger kring 900tkr styck..
Nå, bra för Hublot åtminstoneVad grejen med Maradona är? Att döma av de senaste åren, mycket...![]()
Det vettefan om det är. Maradona har ju blivit en pajas. Vill man verkligen kopplas ihop med han? Eller det kanske bara är jag som moraliserande svensk som tycker han är rätt så osmaklig nuförtiden.Nå, bra för Hublot åtminstone![]()
Tror att dom som gillar Hublot kanske uppskattar folk som Maradona mer än gemene man...Det vettefan om det är. Maradona har ju blivit en pajas. Vill man verkligen kopplas ihop med han? Eller det kanske bara är jag som moraliserande svensk som tycker han är rätt så osmaklig nuförtiden.
Tror du är något på spåretTror att dom som gillar Hublot kanske uppskattar folk som Maradona mer än gemene man...
Edit. Strök något som lät otrevligt.
Varför skulle de göra det? Skum generalisering IMOTror att dom som gillar Hublot kanske uppskattar folk som Maradona mer än gemene man...
Inte så skum generalisering tycker jag.Tror att dom som gillar Hublot kanske uppskattar folk som Maradona mer än gemene man...
Varför skulle de göra det? Skum generalisering IMO
Annars hade väl inte Hublot valt honom som ambassadör tänker jag...Varför skulle de göra det? Skum generalisering IMO
Har snarare att göra med Hublots profilering mot fotboll, t ex Pele, Mourinho you name it som ambassadörer. Maradona är ju den mest kända fotbollsspelaren ever, så inte så konstigt. Jag gillar själv Hublot men ogillar Maradona så jag faller då inte inom den stereotypa kategorisering du görAnnars hade väl inte Hublot valt honom som ambassadör tänker jag...
Det här är absolut ingen hjärtefråga för mig som det verkar vara för dig.Har snarare att göra med Hublots profilering mot fotboll, t ex Pele, Mourinho you name it som ambassadörer. Maradona är ju den mest kända fotbollsspelaren ever, så inte så konstigt. Jag gillar själv Hublot men ogillar Maradona så jag faller då inte inom den stereotypa kategorisering du gör
Ser ingen klocka på bilden, eller?Vad har Keith för klocka?![]()
Klicka på bildenSer ingen klocka på bilden, eller?![]()
Det ser väl mer ut som ett armband av något slag? Jag vet att han har burit Cartier men på just denna bild verkar han inte bära någon klocka.Klicka på bilden
Snygg!Michael Keaton med Vacheron Constantin Overseas.
![]()
Det där såg extremt sponsrat ut.Michael Keaton med Vacheron Constantin Overseas.
![]()