• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Jag skulle gissa på någon form av Hublot? En snabb googling visade att han har haft något slags samarbete med dem och till och med haft en egen modell uppkallad efter sig.

Se
Jag skulle gissa på någon form av Hublot? En snabb googling visade att han har haft något slags samarbete med dem och till och med haft en egen modell uppkallad efter sig.
...skönt sätt att lösa problemet när man står och väljer mellan två klockor på morgonen :)

Det vettefan om det är. Maradona har ju blivit en pajas. Vill man verkligen kopplas ihop med han? Eller det kanske bara är jag som moraliserande svensk som tycker han är rätt så osmaklig nuförtiden.
Tror att dom som gillar Hublot kanske uppskattar folk som Maradona mer än gemene man...

Edit. Strök något som lät otrevligt.

Annars hade väl inte Hublot valt honom som ambassadör tänker jag...
Har snarare att göra med Hublots profilering mot fotboll, t ex Pele, Mourinho you name it som ambassadörer. Maradona är ju den mest kända fotbollsspelaren ever, så inte så konstigt. Jag gillar själv Hublot men ogillar Maradona så jag faller då inte inom den stereotypa kategorisering du gör

Har snarare att göra med Hublots profilering mot fotboll, t ex Pele, Mourinho you name it som ambassadörer. Maradona är ju den mest kända fotbollsspelaren ever, så inte så konstigt. Jag gillar själv Hublot men ogillar Maradona så jag faller då inte inom den stereotypa kategorisering du gör
Det här är absolut ingen hjärtefråga för mig som det verkar vara för dig.
Du har givetvis helt rätt i allt du skriver. Jag ber om ursäkt. Kan vi gå vidare nu?

Tillbaka
Topp