För att hålla sig till OT måste man ju fråga sig vilken klocka han bär 3:27 in i videon? Kan det vara en explorer?Här kommer en till klurig! Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att hålla sig till OT måste man ju fråga sig vilken klocka han bär 3:27 in i videon? Kan det vara en explorer?Här kommer en till klurig! Haha
NavitimerVilken klocka bär Miles Davis här?
Man skulle haft Eds plånbok med detta intresset!Tjena!
Efter uppmaning i denna tråd: https://klocksnack.se/threads/kända-svenskars-klockor.1622/page-9 skapar jag nu en tråd där det är fritt att posta bilder på internationella kändisar och deras klockor.
Som trådstartare ska jag väl inte vara sämre än att börja:
Ed Sheeran med Hublot Skull Bang
Ricky Gervais med en Tag Heuer Monaco
Mvh
Ingen aning men han verkar onekligen gilla klockor. Jag försökte att googla fram bättre bilder och hittade bl.a. en Rolex DD i vitguld och vad jag antar är någon typ av A. Lange.Vad bär dieselgatens grundare Martin Winterkorn på dessa bilder? Kostymklockorna ser ut som Glashutte eller IWC? Bedragare eller ej, han verkar iaf gilla klockor.
Helguldaren ser ut att vara en iwc 9239Vad bär dieselgatens grundare Martin Winterkorn på dessa bilder? Kostymklockorna ser ut som Glashutte eller IWC? Bedragare eller ej, han verkar iaf gilla klockor.
6139-6010Kungen Bruce Lee. Vad är det för klocka han bär på bund?
www.instagram.com
En äldre IWC Da Vinci?Var kan Keef R ha för klocka här tro ?
Är något annat sämre, kommer inte ihåg vad det var för något däremot.En äldre IWC Da Vinci?
Stauer 1922En äldre IWC Da Vinci?
Snyggt!Stauer 1922
Fuskade, var tvungen att googlaSnyggt!
Det hade jag aldrig erkänt.Fuskade, var tvungen att googla
RolexVad har Chuck Yeager?
Daniel Craig har monterat klockan på ett lite eljest sätt. Själv gjort liknande vid militära aktiviteter (lättare att se tiden med automatkarbin i anläggning), men vad är Daniels ursäkt? Och vad kan det vara för klocka? Lätt att tro att det är en Omega, men jag vet inte…