Will Ferrell med Submariner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Triceps så vassa att man kan skära sig på domDwayne Johnson med vad som ser ut att vara nya Speedy 3861
Bratte(?) på Adam Driver
Antagligen hyfsat betalt!
#SQUADONAMISSION | Breitling US
Breitling celebrates the collective spirit of squads united in pursuit of their mission Find out more about SQUADONAMISSION!www.breitling.com
Stort fan. Men besviken på klockan. Förväntade mig något avantgarde från Cartier.Dave Gahan (Depeche Mode)
Lite makabert känns det att lägga in den här bilden nu efter domen igår men visst är det väl en SEIKO Epstein har på armen?
Ja, du har säkert rätt.Det må jo være denne Luminoxen?
Den högra är en Omega time computer, han fick den i present utav Keith och såldes på auktion för strax över 90’. Av en slump så läste jag för ett tag sedan nämligen en artikel eller liknande om bla. den klockan. Det var tom just den bilden dom använde då med, det var därför jag kom ihåg det.Vad har Ringo o Keith här?
Vad är det Barack Obama har på Michelles nyårshälsning? Ngn variant av Girard Perregaux Laureato kanske?
Det påstås vara Actively Black x Teleport. Se skärmdumpar från Actively Black-grundarens Instagram stories:Vad är det Barack Obama har på Michelles nyårshälsning? Ngn variant av Girard Perregaux Laureato kanske?
Lite makabert känns det att lägga in den här bilden nu efter domen igår men visst är det väl en SEIKO Epstein har på armen?
En day date?Får väl bidra med prins Andrews när vi ändå är igång. Lika barn leka bäst osv.
Vad bär han? Nån form av Speedy?
En day date?
Ja. På den bilden ser det ju skumt ut.Njae.. Är inte knappen/ kronan väldigt mysko?
Ingen aning men inget talar för speedy vad jag kan se. Kronan ser mysko ut. Kan den vara utdragen? Länken påminner om presidentlink i vitguld men är det en? Kanske är en daydate ändå även om jag tycker att boetten ser lite för rund ut?Får väl bidra med prins Andrews när vi ändå är igång. Lika barn leka bäst osv.
Vad bär han? Nån form av Speedy?