Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan tyckas lite märkligt ändå, med tanke på seriens succe (budget?) och skådespelare. Men visst, den ser inte kosher ut. Det kan inte vara den nya vitguldaren? Luggarna ser lite för smala ut, och ringen ser förvisso inte keramisk ut heller men...
Ser ut som graverad innerring. GMT 16710 fanns aldrig med det.
Läste någonstans att han skall ha en Hilfiger klocka... Om det är sant låter jag vara osagt. Dock känner jag inte igen den på bilden.Vad bär Herr Tsipras på armen då (förutom en tjurskalle? ?
Är också nyfiken på vad Tsipras bär på...
Oherre.Så snygg..... Daytonan också.
Sofia Vergara
Rimmar väl med vad han borde ha råd med just nu...Någon på watchuseek.com som gjort research:
Chronomat 44?Vad har Eklund för klocka här?
Jag vet inte, ringen ser så slät ut.Chronomat 44?
Han bär annars mestadels en fin 16618 i tv-serien:
Inhandlad begagnat för $13,000.Chronomat 44?
Han bär annars mestadels en fin 16618 i tv-serien:
svensk damtidning..
35k för hans sub? jag tar den!Köper gärna den subben för 35
Även intressant att de undrar vad PN är för modell när den har läderband på och sen säger att det är en PN på andra sidan då den har länk! Tydligen vet de inte att man kan byta armbandsvensk damtidning..
Det är också skillnad på män och pojkar...Är ett stort fan av Serie A-laget Roma och följer dem på Facebook, där det härom dagen dök upp lite bilder från en lagsamling. Kaptenen Totti bär en Daytona ser det ut som, smakfullt!
Mittbacken Leandro Castan verkar dock inte riktigt ha samma återhållsamma smak, tror det gömmer sig en ROO bakom alla diamanter...
35K?! Jag köper två.svensk damtidning..
Det är inte bara presidenter och mafios som förknippas med Rolex Daydate. Helt klart en självklarhet inom motorsport också. Den legendariska världmästaren Sir Jackie Stewart köpte sin första Rolex DD efter en lopp på Indianapolisbanan 1966, och det sägs att han tävlade med klockan på i flera av hans vunna tävlingar.