Ser ut som denna: Jaeger-LeCoultre Master Grande Tradition Tourbillon à Quantième Perpétuel
Bra öga, ser ut att vara den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som denna: Jaeger-LeCoultre Master Grande Tradition Tourbillon à Quantième Perpétuel
Jay Z med en Sky Dweller, givetvis i guld. Skönt att se att han bär annat än ruggiga Richard Mille...
Vad bär Ricky Gervais runt handleden. (taget från dagens DN)
Känns lite vintage, förutom storleken?!
/j
Tänk om det är en Armani!!
Ser ut som en sån där man får på tradera för typ 599kr och där säljaren skriver nått i still med "riktigt lyxmärkte kostar 14999kr i affärerna. Bara bandet kostar 999kr"Shit vad vidrig
Vad har Jay Leno på sig? Aldrig sett något liknande. Med tanke på hans ekonomi kan den vara vara rätt dyr...
Är det en vintage Daytona på Jason Bateman? Kanske lite för dålig bild, men man kan ju alltid hoppas.
Har du koll på vilken modell i så fall?Ser ut som en Seiko Kinetic
Har du koll på vilken modell i så fall?
Besvikelsen som potentiellt kommer är monumental. Hade förväntat mig något av lite annan dignitet...
Sköna lirare, Jon Jones med DD och McGregor med sin Skydweller.
Att Ellen Degenererad kör Rolex säger ju allt om varför man inte ska köpa Rolex...
Att Ellen Degenererad kör Rolex säger ju allt om varför man inte ska köpa Rolex...
Men herregud det är väl uppenbart att jag inte är förtjust i Ellen. Och klockbärare ger associationer. Det känns otroligt ocreddigt för MIG att dela smak och stil med Ellen.
(Till Ellens försvar ska sägas att hennes stand up är inte lika rutten som hennes glättiga talkshow)
Jag tror nog att du, om du letar, hittar tvivelaktigt klientel bland alla märken...