Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns ju ett gäng som liknar den men svårt o säga vilken det är baserat på bilderna.Vad kan det vara för en klossig liten bit sir christopher lee bar här?
Hittade den och nu vill jag nog ha en också.Finns ju ett gäng som liknar den men svårt o säga vilken det är baserat på bilderna.
Ex:
Bvlgari Rettangolo
Baime Mercier Hampton
Mikimoto
Jag vill nog ha "den" och inte bara "en"Hittade den och nu vill jag nog ha en också.
Ca 6000 för riddar Katos klocka låter som ett fynd!Hittade den och nu vill jag nog ha en också.
Auktionerades ut för 9år sedan så det är försent för ossCa 6000 för riddar Katos klocka låter som ett fynd!
Attans då. Vad gick den för?Auktionerades ut för 9år sedan så det är försent för oss
Oklart, men han verkar ha varit en stor fan av Mont Blanc, i alla fall när det kommer till pennor.Attans då. Vad gick den för?
Vad är det Lex Fridman (från Lex Fridman Podcast) bär i intervjun med Vlodomyr Zelenskij?
Riddar Kato??? Saruman ju!!! klockan verkar ju ha klarat sig efter att de raserat Isengård i alla fall och det känns ju tryggtCa 6000 för riddar Katos klocka låter som ett fynd!
Han var riddar Kato i Mio min Mio där han spelade mot Christian Bale som hade rollen som Mio. Och självklart ger riddar Kato högre proveniens än Saruman och Greve Dooku tillsammans.Riddar Kato??? Saruman ju!!! klockan verkar ju ha klarat sig efter att de raserat Isengård i alla fall och det känns ju tryggt
Riddar Kato??? Saruman ju!!! klockan verkar ju ha klarat sig efter att de raserat Isengård i alla fall och det känns ju tryggt
Det är precis som @KJS79 säger. Riddar Kato smäller högre än övriga roller. Kato - Dooku - Scaramanga - Dracula - Saruman.Han var riddar Kato i Mio min Mio där han spelade mot Christian Bale som hade rollen som Mio. Och självklart ger riddar Kato högre proveniens än Saruman och Greve Dooku tillsammans.
Now we are talking.Vi slänger in självaste Gandalf också när vi ändå håller på.
Nu ska vi inte vara såna men Bale var jum jum.Han var riddar Kato i Mio min Mio där han spelade mot Christian Bale som hade rollen som Mio. Och självklart ger riddar Kato högre proveniens än Saruman och Greve Dooku tillsammans.
Klart vi ska vara såna. Jag tar på mig dumstruten.Nu ska vi inte vara såna men Bale var jum jum.
Jag vill minnas att Christopher Lee i den scen där riddar Kato först presenteras i helfigur sitter alldeles stilla vid ett bord i sitt slott och smeker en padda på ryggen med en svart fjäder (liksom alla riktigt onda män gör på fritiden).Klart vi ska vara såna. Jag tar på mig dumstruten.
Före detta Man City spelaren och numera tv-experten Micah Richards med vad som måste vara en Vacheron Constantin 222. Bättre smak än de flesta idrottsutövarna
Kanske kan det vara typ en sådan?Vilken klocka är detta?