• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Den norske uslingen Marius Borg Høiby med vad som ser ut som en Rolex Daytona på armen

1000041512.png

IMG_8360.jpeg
IMG_8362.jpeg
IMG_8359.jpeg

Han verkar gilla klockor Olof. Oklart vilken ref Daytona han kör i bilden med landslaget där men följer upp i HIF med en Daytona och racing dial vad jag ser som därefter följs upp med en milgauss i BP

Ganska fett ur på handleden på en av programledarna i juldags-NFL på Netflix. R. Vad kan det vara?
IMG_9339.jpeg

Bilagor

• IMG_9341.jpeg
    IMG_9341.jpeg
    296.3 KB · Visningar: 2
Ganska fett ur på handleden på en av programledarna i juldags-NFL på Netflix. R. Vad kan det vara?
IMG_9339.jpeg
Känner ju igen dom där "kronlåsen". Nån JLC Master Compressor? 🤔
Tror du är inne på rätt spår. För att vara mer precis modellen med det nätta namnet Jaeger-LeCoultre Master Compressor Compressor Alarm Navy Seals om jag inte misstar mig

1735296778774.png

Tror du är inne på rätt spår. För att vara mer precis modellen med det nätta namnet Jaeger-LeCoultre Master Compressor Compressor Alarm Navy Seals om jag inte misstar mig

1735296778774.png

Yes! Snyggt fångat!

Ironiskt nog är det väldigt svårt att hitta en bild på den här mannen, som delvis är känd för sina klockor, med en klocka på sig. Det närmaste jag kommer är denna broschklocka han i samarbete med Alemany & Ertman 1949 tog fram till sin fru Gala.

Någon annan som lyckas hitta en bild på Salvador Dalí bärandes ett armbandsur?

1735312259481.png

Tillbaka
Topp