Hammars
Basic
Ring polisen
Om alla som hade en åsikt om något skulle ringa polisen skulle det bli väldigt mycket samtal, tror du inte det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ring polisen
Den norske uslingen Marius Borg Høiby med vad som ser ut som en Rolex Daytona på armen
Gissar på nån AT-kronograf.Vad bär John Krasinski här?
Tänkte också att det var en sån men ser det inte ut som att pilen sitter på timvisaren på Krasinskis klocka? Och ser ut att vara annan form på pushers. Men i övrigt ruskigt lika så kanske bara en liten modellvariation?Gissar på nån AT-kronograf.
Ser ut som en Speedmaster Broad Arrow?Vad bär John Krasinski här?
Omega Speedmaster 57?Vad bär John Krasinski här?
Ja, det kan mycket väl vara 57. Det ser kanske ut som raka bandhorn när man zoomar in i blurret.Omega Speedmaster 57?
Pam 112 skulle jag sägaHugh Grant med någon base Panerai (ger mig inte på ref) i Vanity Fair. Han bör upp den bra.
Jag vet att han har haft en Daytona i vitguld, förr om åren.
Olof med en 116520. Är det en Platona på den andra eller bara en synvilla? Verkar inte vara en brun keramisk ring..
Nej det är en Astonvilla!!!!!
Olof med en 116520. Är det en Platona på den andra eller bara en synvilla? Verkar inte vara en brun keramisk ring..
Brottsmisstänkte norske bonusprinsen med Daytona?
Känner ju igen dom där "kronlåsen". Nån JLC Master Compressor?Ganska fett ur på handleden på en av programledarna i juldags-NFL på Netflix. R. Vad kan det vara?
Kan va. Den är väldigt stor och tjock, säkert 45x12.Känner ju igen dom där "kronlåsen". Nån JLC Master Compressor?
Ganska fett ur på handleden på en av programledarna i juldags-NFL på Netflix. R. Vad kan det vara?
Tror du är inne på rätt spår. För att vara mer precis modellen med det nätta namnet Jaeger-LeCoultre Master Compressor Compressor Alarm Navy Seals om jag inte misstar migKänner ju igen dom där "kronlåsen". Nån JLC Master Compressor?
Yes! Snyggt fångat!Tror du är inne på rätt spår. För att vara mer precis modellen med det nätta namnet Jaeger-LeCoultre Master Compressor Compressor Alarm Navy Seals om jag inte misstar mig
Jaeger-LeCoultre Master Compressor Alarm Navy Seals
Jaeger-LeCoultre Master Compressor Alarm Navy Seals for sale via Analog:Shift, New York City-based purveyor of fine vintage and superlative contemporary watches in Manhattan and online at analogshift.com.www.analogshift.com