Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gissar på någon smart watch?vad (punk)rockar den trötte mr. rotten här?
![]()
ja ser så ut, bara det att jag aldrig sett honom bära en smartwatch förut.Gissar på någon smart watch?
Ser ut som en g-shock med ngt eftermarknadsband typ.Mrak en dj, någon som kan se?
![]()
![]()
Han kör en rätt sjuk AP annars, kul att se flera prisklasserSer ut som en g-shock med ngt eftermarknadsband typ.
Har svårt för Apple Watch generellt men ännu svårare för de som gör så därScorsese kör dubbelpipigt.
![]()
Tråkigt, han kanske bara har den för att mäta hälsodata?Har svårt för Apple Watch generellt men ännu svårare för de som gör så där![]()
Antagligen, men det kan man ju göra på mer diskreta sätt med en Whoop eller OuraTråkigt, han kanske bara har den för att mäta hälsodata?
Apple Watch har många fler hälsofunktioner.Antagligen, men det kan man ju göra på mer diskreta sätt med en Whoop eller Oura
Ser ut som en G-Shock DW-6900NS-1, ett samarbete med The North Face och Supreme från 2022.Mrak en dj, någon som kan se?
![]()
![]()
Det hade jag inte koll på. Som vadå?Apple Watch har många fler hälsofunktioner.
Den var ju magiskSer ut som en G-Shock DW-6900NS-1, ett samarbete med The North Face och Supreme från 2022.
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
![]()
Svar ja, Big Bang Unico. Hubbe på Mike medGeorge Foreman bar en Hublot (tror jag).
![]()
Apple Watch är en FDA-godkänd medicinteknisk produkt och övervakar verkliga hälsoparametrar. Whoop och Oura är inte FDA-godkända och får inte enligt amerikansk lag övervaka medicinskt relevanta hälsoparametrar (undantaget att Oura är godkänd för användning tillsammans med Natural Cycles).Det hade jag inte koll på. Som vadå?