• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Jo schack är stort i stora delar av världen. Tack vare Magnus så har det hänt lite med intresset i Norra Europa också.
Han tjänar bra med pengar och "alla" vet vem han är så sponsorer vore ingen omöjlighet att hitta. Har för mig att han hade någon bank som sponsrade tidigare, men jag kan ha fel.
I Sverige har vi just nu bara Nils Grandelius som satsar hårt men han har inte den backning som krävs för att bli topp-20 tyvärr.

Jo schack är stort i stora delar av världen. Tack vare Magnus så har det hänt lite med intresset i Norra Europa också.
Han tjänar bra med pengar och "alla" vet vem han är så sponsorer vore ingen omöjlighet att hitta. Har för mig att han hade någon bank som sponsrade tidigare, men jag kan ha fel.
I Sverige har vi just nu bara Nils Grandelius som satsar hårt men han har inte den backning som krävs för att bli topp-20 tyvärr.
Jodå, både bank och advokatfirma. Norska sådana, tror jag.
Mvh

Schack är rätt stort, är det inte?
Klockspons måste dessutom vara vägen att gå när det gäller schack. Arm och handled är onekligen synlig titt som tätt.

EDIT
Googlade... Tydligen mellan 200 och 500 miljoner unika tittare på matchen som hölls 2013, mellan norrmannen och en indier (där det tydligen är sjukt populärt).
Det bör räcka för att man ska kunna strosa in hos (nästan) vilken Schweizisk klockmakare som helst och harkla sig lite lätt.
Finns ju många med stor inkomst som är heelt ointresserade av klockor

John Lennon's Patek Philippe Moonphase
image.jpeg

Är det någon som följer serien Suits som vet vad det är för stålkronograf som Louis Litt bär? Googlade men kunde inte hitta något svar.

Åtminstone tre schysta klockor (och typ tre kilo guld, i smycken).
Conan har väl nån Bamford-Rolle och Von har en Day-Date. Den tredje har jag dock ingen koll på.
Syns bäst runt 1:50-snåret.

Även bortsett klockorna så är klippet lätt värt att se - precis som Clueless Gamer brukar vara!

Tillbaka
Topp