Kände igen han från nånstans.Och gör det med bravur
Har dock aldrig sett honom med en klocka på handleden. Han borde ju kunna landa ett fint kontrakt med vilken klocktillverkare som helst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kände igen han från nånstans.Och gör det med bravur
Har dock aldrig sett honom med en klocka på handleden. Han borde ju kunna landa ett fint kontrakt med vilken klocktillverkare som helst.
Har kikat lite närmre och är rätt övertygad om att det är den nu! Intressant artikel för övrigt från wsj!Snyggt om du har rätt, jag googlade och andra har gått bet på hans klocka.
Det var som sjutton?!!Kände igen han från nånstans.
Ja, och just därför borde du väl länka till den elle?Har kikat lite närmre och är rätt övertygad om att det är den nu! Intressant artikel för övrigt från wsj!
Att länka hade ju självklart varit det smarta att göraJa, och just därför borde du väl länka till den elle?
http://www.wsj.com/articles/do-men-still-crave-status-watches-1446666151
"Typically, a man buys his first status watch to mark a career achievement, as a sort of one-handed high-five."
Jag tycker dock att Calle borde skaffa en klocka med datum, han om någon borde väl signera en massa papper?
“Billionaires with plastic Casios and nothing to prove..”
Lite så känner jag med min Citizen The Citizen Chronomaster - "idag behöver jag inte försöka bevisa något med min klocka"! Samtidigt som den är vad den är liksom. Dock är jag tyvärr inte framme vid miljarden varken i USD eller SEK än!
Men med tanke på hur mycket tid många kvinnor lägger ner på utseende etc. så kanske man bör överväga
"He sees a watch as a reflection of not just a man’s bank account but of his style. “For me, it’s...more about an expression of personality. This choice should be well considered if you follow the adage that a watch is the only jewelry a man should wear.”"
Men ändå verkar män mestadels bära något slumpmässigt eller inget alls.
På tal om sånt, undra vad denna killen sportar, om han sportar något över huvud taget?
Inte illa att ha RM och åka Rolls Royce när man är bankrutt.50 cent kör Rm...
Haha tror du på tomten också? Knappast pank. Han skyddade sina tillgångar snarareInte illa att ha RM och åka Rolls Royce när man är bankrutt.
Haha tror du på tomten också? Knappast pank. Han skyddade sina tillgångar snarare
Inte vilken Rm som helst utan en RM 057 Jackie Chan Tourbillon50 cent kör Rm...
Jo, och dessutom vinner!Gammal bild men det är lite coolt att Bubba lirar med en RM på handleden
Hur ser inkomstflödena ut för en sån där rappare i smöret?Haha tror du på tomten också? Knappast pank. Han skyddade sina tillgångar snarare
Rm är ju typ det enda märket där alla sponsorer bär deras klockor under själva sporterna! Felippe massa, nadal och coolast enligt mig Yohan Blake! Kaxigt att springa OS final med en tourbi på armen! Spännande att se vad som kommer av nya samarbetet med MaclarenGammal bild men det är lite coolt att Bubba lirar med en RM på handleden
+1 på den.Rm är ju typ det enda märket där alla sponsorer bär deras klockor under själva sporterna! Felippe massa, nadal och coolast enligt mig Yohan Blake! Kaxigt att springa OS final med en tourbi på armen! Spännande att se vad som kommer av nya samarbetet med Maclaren
Haha gillar dina utläggningar och frågeställningar! Just med 50 cent så har majoriteten av hans förmögenhet kommit från Vitamin Water. Han var en tidig investerare och tjänade runt 100m$ när det såldes till coca colaHur ser inkomstflödena ut för en sån där rappare i smöret?
Var kommer de stora pengarna ifrån, och hur är det fördelat?
* egen musikförsäljning
* engagemang i skivbolag
* merchandise, typ t-shirts
* eget märke, typ egna kläder, parfym, köttgrill etc
* "stim"
* reklamkontrakt
Vad mer tjänar de pengar på och vilka är de stora posterna och hur är det fördelat?
Precis som det ska vara!Rm är ju typ det enda märket där alla sponsorer bär deras klockor under själva sporterna! Felippe massa, nadal och coolast enligt mig Yohan Blake! Kaxigt att springa OS final med en tourbi på armen! Spännande att se vad som kommer av nya samarbetet med Maclaren
OK. Det intressanta med "Hollywoodkändisar" och "rappers" är ju annars att man får intrycket att de har det väldigt "fett". Men i många fall känns det som att de använder hela sin inkomst för att betala hyra och leasingavgifter. Dvs de sparar inget men man kan få intrycket att de har det mycket "fett". Lite som en vanlig medelsvenssonfamilj som inte amorterar på sitt huslån, kör flera utlandssemestrar per år men med noll i sparkapitalHaha gillar dina utläggningar och frågeställningar! Just med 50 cent så har majoriteten av hans förmögenhet kommit från Vitamin Water. Han var en tidig investerare och tjänade runt 100m$ när det såldes till coca cola
Någon hundradel borde det väl göra? Vad är det för skit han har på andra armen? Hultsfredarmband?Rm är ju typ det enda märket där alla sponsorer bär deras klockor under själva sporterna! Felippe massa, nadal och coolast enligt mig Yohan Blake! Kaxigt att springa OS final med en tourbi på armen! Spännande att se vad som kommer av nya samarbetet med Maclaren
Ska tydligen vara aerodynamiskt byggd men påverkar säkert ändå lite även om jag tror att det är betydligt mindre än en hundradel. Kan tänka mig att klockan måste stå ut med en del tryck under ett lopp så verkligen tekniskt imponerande. Är väl nå Jamaica armband eller liknande på andra armen.Någon hundradel borde det väl göra? Vad är det för skit han har på andra armen? Hultsfredarmband?
Är ju inte säkert att den håller... Inte direkt så att han behöver bry sig om reparationskostnaden.Ska tydligen vara aerodynamiskt byggd men påverkar säkert ändå lite även om jag tror att det är betydligt mindre än en hundradel. Kan tänka mig att klockan måste stå ut med en del tryck under ett lopp så verkligen tekniskt imponerande. Är väl nå Jamaica armband eller liknande på andra armen.
Rm är ju typ det enda märket där alla sponsorer bär deras klockor under själva sporterna! Felippe massa, nadal och coolast enligt mig Yohan Blake! Kaxigt att springa OS final med en tourbi på armen! Spännande att se vad som kommer av nya samarbetet med Maclaren
Kanske i fel tråd dock?Har ingen bild,men ligger och tittar på CSI Miami och världens mest irriterande fiktiva person Horatio Cain kör med svart omega PO XL...
Tror att han änvänder den privat också, då är det rätt trådKanske i fel tråd dock?
Tror att han änvänder den privat också, då är det rätt tråd
Ah, tack!
Hade förväntat mig mer av Louis, men Suits verkar lite för modeinspirerade. :/ Louis brukar dock ha bra smak, bl.a. med en Brioni-kostym och grejer.
Besvikelse. Mycket snyggare när man inte riktigt såg den...