Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Astronauter får väl ingå i kategorin kändisar tycker jag.
Från NASA's Facebooksida postat idag.
Ingen aning om vad det är för klockor men det är några stycken
Korta länken ffs du säljer inte bilar!
Eller hur!
Verkar som mäklaren Fredrik Eklunds hubby Derek Kaplan har fått en Yachtmaster i present.
Eller så har hon bara dålig smak/koll helt enkelt.Nitlänk? "Viklänk"? Kanske vill hon inte göra ingrepp?
Klockan matchar tröjan iaf!
Will Ferrell med vad som ser ut att vara en Milgauss.
Vi hade den upptagen i den här eller någon annan tråd, minns inte vilket märke det är men det är nån med tourbillion komplikation iaf
18:12 - Simon Cowell - ser ngn vad det är för nåt?
Fantastisk fotbollspelare !Suarez med Cartier
Om man sätter munkorg på honom ja.Fantastisk fotbollspelare !
Någon som ser vad Lindsey Vonn kör med?
Det där är ju prisutdelning. Hon kan mycket väl plockat på den efteråt.Också sett DDn men fundersam på denna och varför hon kör den med sin tävlingsdräkt. Vore märkligt om hon tävlade med klocka.
Vore märkligt om hon tävlade i solglasögon och en sådan mössa också...Också sett DDn men fundersam på denna och varför hon kör den med sin tävlingsdräkt. Vore märkligt om hon tävlade med klocka.
Nej, enligt uppgift är hon ledigÄr hon fortfarande tillsammans med golf-Tigern?
Rolex ger henne klockor gratis om hon gör detOckså sett DDn men fundersam på denna och varför hon kör den med sin tävlingsdräkt. Vore märkligt om hon tävlade med klocka.
Fast nu är ju jag gift :-(Nej, enligt uppgift är hon ledig
För Lindsey är man alltid ledigFast nu är ju jag gift :-(
För Lindsey är man alltid ledig
Will Ferrell med vad som ser ut att vara en Milgauss.
GrattisFast nu är ju jag gift :-(
Tycker det ser ut som en fake 5004?
Tror det är en Lange Grand Langematik Power ReserveNågon som kan tyda vad Carl har?
Snyggt om du har rätt, jag googlade och andra har gått bet på hans klocka.Tror det är en Lange Grand Langematik Power Reserve