10past10
Basic
Jason Statham - PP 5980
Det är svårt att se vad Jasons tjej har för klocka på bilden, men det skulle vara mycket passande om det var en nippel-dial.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jason Statham - PP 5980
Ché Guevara med en GMT Master 1675 (kan vara Castros gamla)
Steve McQueen med en Sub 5512.
Fidel Castro med en Day Date och en Sub. Kan vara en GMT 1675, ser inte kronan... Vet att han bar en Sub NCG och en GMT med svart bezel.
Att kritisera Steve McQueen vore ju dock en synd men varför bär han den på högerarmen!?
Den mannen får mig nästan att vilja ha jeans upp till naveln. (Och en ferrari.)
Marta i dagens Sydsvenska.
Visste inte om jag skulle posta i svenska eller int. kändisar....
Här är Neymar med sin FAKE Richard Mille som bars under en presskonferens under VM 2014.
Mer bilder från presskonferensen:
http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&th=2061216&rid=0#msg_6825039
Edit: Klicka på den lilla bilden nedanför den stora för att läsa om vad som urskiljer denna dåliga kopia från originalet. Även Richard Mille själva har bekräftat att den är fake.
Han är Brasse, say no more...Det där är bara så sjukt... snubben har 8.8 Miljoner Euro i årslön... köp en riktigt klocka för fan!
Keith Richards har tydligen försäkrat sitt långfinger! 1.6 miljoner USD tycker han (eller någon annan) att fingret är värt.
Trots att det påstås att han är så dålig att passa tider att han kommer för sent till sin egen begravning (vissa säger att han redan är sen) har han i alla fall en klocka på armen. Någon skarpsynt KS:are kanske ser vad det är?
Att kritisera Steve McQueen vore ju dock en synd men varför bär han den på högerarmen!?
Det där är bara så sjukt... snubben har 8.8 Miljoner Euro i årslön... köp en riktigt klocka för fan!
Det är svårt att se vad Jasons tjej har för klocka på bilden, men det skulle vara mycket passande om det var en nippel-dial.
Han verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan direkt. Det kan ju vara så att han fick en "schysst deal kompis" och blev blåst?Det där är bara så sjukt... snubben har 8.8 Miljoner Euro i årslön... köp en riktigt klocka för fan!
Japp en tjejen har en nipple top, så nipple dial hade matchat perfekt. Oooh, kommer jag att få brinna min kommentarDet är svårt att se vad Jasons tjej har för klocka på bilden, men det skulle vara mycket passande om det var en nippel-dial.
Alla jag känner som är vänsterhänta bär klocka på hö hand. Inte så konstigt.Vill inte kritisera dig heller men måste bara fråga...Varför skulle det finnas någon som helst anledning att kritisera någon för att bära klockan på höger hand? För att man "ska" bära den på vänstern?
Känns som något helt individuellt och är ju inget som påverkar någon annan än bäraren själv?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Jag är vänsterhänt, har klockan på vänster handled.Alla jag känner som är vänsterhänta bär klocka på hö hand. Inte så konstigt.
Jag är vänsterhänt, har klockan på vänster handled.
Ja, men jag känner inte dig..Jag är vänsterhänt, har klockan på vänster handled.
+1!Jag är vänsterhänt, har klockan på vänster handled.
Nojig när du torkar dig i röven på fyllan? Eller åker den av då?
Jag är också vänsterhänt, har klockan på vänster och har även toapapperet i vänster näve.
Jag har hört det där förr och vet inte hur du torkar dog efter toabesök men jag aldrig lyckats stoppa in klockan i röven. Inte ens med alkohol i kroppen.