OxleyStateHigh
Silver
Jag vet inte, vilken modell? Kan kanske vara något superliten tillv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet inte, vilken modell? Kan kanske vara något superliten tillv?
Ja, men som med alla människor skall man inte döma dem efter utseendet, gäller även dem med stekarlook!Ett sånt totalt douchebagface han har den gode mini-Trump
...
håller med glassen, proportionerna på klockan stämmer inte med 15202 eller 15300.Gissar 15400
Är det glasen eller glassen som ser annorlunda ut ?håller med glassen, proportionerna på klockan stämmer inte med 15202 eller 15300.
Haha, Göteborgshumor levererat av en Stockholmare till två Göteborgare. Vart är världen på väg?Är det glasen eller glassen som ser annorlunda ut ?
Alla är vi goa gubbar i detta avlånga gurklandHaha, Göteborgshumor levererat av en Stockholmare till två Göteborgare. Vart är världen på väg?
Det är uppenbart att du är exilgöteborgare och heter Glenn.Alla är vi goa gubbar i detta avlånga gurkland
aldrig förstått grejen med 15400. 15202 och 15300 är klockrena i storleken! Du sitter väl på en 15300?håller med glassen, proportionerna på klockan stämmer inte med 15202 eller 15300.
Haha sist jag kollade så är den kvar. Har fått lite dåligt med handledstid på sistone men det skall vi snart ändra på.aldrig förstått grejen med 15400. 15202 och 15300 är klockrena i storleken! Du sitter väl på en 15300?
Den har fått jävligt hård konkurrens.... Men måste väl nästan vara din favoritstålare?Haha sist jag kollade så är den kvar. Har fått lite dåligt med handledstid på sistone men det skall vi snart ändra på.
Den har fått jävligt hård konkurrens.... Men måste väl nästan vara din favoritstålare?
hehe... Ett ganska behagligt problem ändå!Den och Daytonan slåss definitivt om titeln.
Det har du så rätt i, det är en ynnesthehe... Ett ganska behagligt problem ändå!
haha, om det bara vore så. Nej jag är från framsidan så är stolt över detDet är uppenbart att du är exilgöteborgare och heter Glenn.
Det där måste vara den Planet Ocean i världen som har varit med om mest bisarra saker. Den sitter alltid på honom oavsett vart han är. Gillar't.Mythbusters Adam Savage med en Planet Ocean Chrono:
Ja, det är nog inte helt omöljligt haha.Det där måste vara den Planet Ocean i världen som har varit med om mest bisarra saker. Den sitter alltid på honom oavsett vart han är. Gillar't.
Savage har en Grand Carrera också som han varierar med ibland.
Inte bara rika och militärer som ogillar syskonen Shinawatra , det han gjorde va att spendera skattepengar på att köpa röster bland folk på landsbygden, fattig i städerna, främst bkk, blev över tid rätt sura.Men HALLÅ! Lyssnar du inte på SR? Thaksin är FOLKETS man, nu har de elaka borgarna och militären tagit makten i Thailand!
Och så vågar en del här knappt diska med sina klockor på...Ja, det är nog inte helt omöljligt haha.
Sedär, det visste jag inte. Alltid lär man sig nåt nytt.
Härligt att se!Och så vågar en del här knappt diska med sina klockor på...
Riktig beater!Och så vågar en del här knappt diska med sina klockor på...
ser denna reklamen flera gånger om dagen. vad är det för klocka han har på sig?
Snygg reklam, fula skor.
ser denna reklamen flera gånger om dagen. vad är det för klocka han har på sig?
den bästa bilreklamen som sänds här just nu. Volvo är också bra, men det är nog bara för att jag får hemlängtan när dom kör i StockholmSnygg reklam, fula skor.
Tack för tipset, kul att scrolla lite. Hade exempelvis ingen aning om att DiCaprio sportade PP i guldMed risk för att göra tråden lite tråkigare:
Celeb watch spotter:
https://www.instagram.com/celebwatchspotter/
Riktigt riktigt sjuka klockor med där.