Oew
Guld
Roger Dubuis'en var rätt sick och passade faktiskt rätt bra in med hans givenchy jackaNågra fler pjäser från 50 cent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Roger Dubuis'en var rätt sick och passade faktiskt rätt bra in med hans givenchy jackaNågra fler pjäser från 50 cent.
Vad svarade han?Hehehe skrev att han skulle ta en bild på hans klocksamling. Frågade även om han har kvar sin heritage superocean på mesh och kommenterade hans rose daytona
Lite kul att han svarade
Ändrade bilden, kolla min post igenVad svarade han?
Det är faktiskt sant Undra vad de får ut av att ha på sig en klocka när de ska prestera i värdsklass Dock väger klockorna väldigt lite men ändåRm är ju typ det enda märket där alla sponsorer bär deras klockor under själva sporterna! Felippe massa, nadal och coolast enligt mig Yohan Blake! Kaxigt att springa OS final med en tourbi på armen! Spännande att se vad som kommer av nya samarbetet med Maclaren
Kollat närmre och det är definitivt en fake Patek 5004! Inte första gången man ser en fake patek på film men blir lika förvånad varenda gång
Hon har ett par stycken Daytonas, en helguldare bland annatÄr det inte en Paul Newman? Ellen har ju andra riktigt feta klockor så hade inte förvånat mig.
Finns det någon kvinna med bättre klocksmak?
Hammond brukar väl köra lite av varje...Om det har postats tidigare ber jag om ursäkt. Men Top Gear gubbarna verkar gilla Omega.
Classy...Rapparen och producenten Travi$ scott la nyss upp denna bild på snapchat.
AP, Hublot, breitlings och DD verkar vara rapparnas val av klockor, allt isat såklartClassy...
För helvete.Rapparen och producenten Travi$ scott la nyss upp denna bild på snapchat.
Rapparen och producenten Travi$ scott la nyss upp denna bild på snapchat.
Vem gör en sån här etikett för klockor?:För helvete.
Du får hitta nån som kan väva in det i ett natoband!Vem gör en sån här etikett för klockor?:
Det är en 26215, ett monster på 48mm!
AP av något slag,
Om det har postats tidigare ber jag om ursäkt. Men Top Gear gubbarna verkar gilla Omega.
...
Movado.Så, vad sportar fd presidentkandidaten Ben Carson? Rätt snyggt armband!
hon får ju en omega SMP 300 av Craig i ngt avsnitt.Är det inte en Paul Newman? Ellen har ju andra riktigt feta klockor så hade inte förvånat mig.
Finns det någon kvinna med bättre klocksmak?
EDIT: Hade varit så coolt om hon kunde vara med i Talking Watches!
med denna bild får jag en känsla av McQueen, tror det har med grovkornigheten på bilden att göra ocksåHammond brukar väl köra lite av varje...
Det var väl en liten grabb som fick klockan av Craig om jag inte missminner mig.hon får ju en omega SMP 300 av Craig i ngt avsnitt.
Har gjort lite research och kommit fram till att det med största sannolikhet är en Patek Philippe Sky Moon Tourbillon ref. 6002, värdet bör vara en bit över 1 miljon schweizerfranc och det finns en till salu på Chrono24 för 13 miljoner svenska. Länkar också en artikel om klockan: https://www.hodinkee.com/articles/introducing-the-patek-philippe-sky-moon-tourbillon-6002gThaksin sportar en riktig feting här vid 4:09. Jag lämnar ID samt värdering till någon som kan märket bättre:
Coolt! Och så hetsar vi upp oss över Löfvens nya Longines!Har gjort lite research och kommit fram till att det med största sannolikhet är en Patek Philippe Sky Moon Tourbillon ref. 6002, värdet bör vara en bit över 1 miljon schweizerfranc och det finns en till salu på Chrono24 för 13 miljoner svenska. Länkar också en artikel om klockan: https://www.hodinkee.com/articles/introducing-the-patek-philippe-sky-moon-tourbillon-6002g
Japp, men å andra sidan så tror jag väl att Thaksin Shinawatra har liiiite högre inkomst än Stefan, samt att det i Sverige aldrig skulle gå att ha en så dyr klocka med tanke på jantelagen och resten av den svenska synen på lyx och liknande hos offentliga individer...Coolt! Och så hetsar vi upp oss över Löfvens nya Longines!