• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Några fler pjäser från 50 cent.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Roger Dubuis'en var rätt sick och passade faktiskt rätt bra in med hans givenchy jacka :D

Rm är ju typ det enda märket där alla sponsorer bär deras klockor under själva sporterna! Felippe massa, nadal och coolast enligt mig Yohan Blake! Kaxigt att springa OS final med en tourbi på armen! Spännande att se vad som kommer av nya samarbetet med Maclaren
image.jpeg
Det är faktiskt sant :D Undra vad de får ut av att ha på sig en klocka när de ska prestera i värdsklass:) Dock väger klockorna väldigt lite men ändå

Är det inte en Paul Newman? Ellen har ju andra riktigt feta klockor så hade inte förvånat mig.
Finns det någon kvinna med bättre klocksmak?
Skärmavbild 2016-03-04 kl. 13.42.48.png

EDIT: Hade varit så coolt om hon kunde vara med i Talking Watches!
hon får ju en omega SMP 300 av Craig i ngt avsnitt.

Thaksin sportar en riktig feting här vid 4:09. Jag lämnar ID samt värdering till någon som kan märket bättre:
Har gjort lite research och kommit fram till att det med största sannolikhet är en Patek Philippe Sky Moon Tourbillon ref. 6002, värdet bör vara en bit över 1 miljon schweizerfranc och det finns en till salu på Chrono24 för 13 miljoner svenska. :greedy::hilarious: Länkar också en artikel om klockan: https://www.hodinkee.com/articles/introducing-the-patek-philippe-sky-moon-tourbillon-6002g

Coolt! Och så hetsar vi upp oss över Löfvens nya Longines!
Japp, men å andra sidan så tror jag väl att Thaksin Shinawatra har liiiite högre inkomst än Stefan, samt att det i Sverige aldrig skulle gå att ha en så dyr klocka med tanke på jantelagen och resten av den svenska synen på lyx och liknande hos offentliga individer...:hilarious:

Tillbaka
Topp