Stämmer säkert. Grön är den iaf.Kermit är det väl...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer säkert. Grön är den iaf.Kermit är det väl...
Fidel Castro hade väl dubbla GMT's med motiveringen att hålla reda på tiden i Moskva... Commie logics antar jagEfter en snabb sökning på google. "He wears two watches, one on each wrist – one set to Central European Time and the other to local time Buenos Aires."
Han kan ju bara skaffa en GMT så kan han göra det kan man ju tycka
Källa: http://www.footandball.net/a-name-to-remember/
Tänkte fråga vem är det? Men så kom jag på att det är ju bara att googla. En fransk DJ?! Säger mig ingenting. Nu känner jag mig gammal.
David Guetta rockar en Monaco
Nä DD och en GMTFidel Castro hade väl dubbla GMT's med motiveringen att hålla reda på tiden i Moskva... Commie logics antar jag
Fint som snus skulle det vara!Nä DD och en GMT
Robert Downey Jr älskar sina klockor
Det var ju lite roligt att se. Vid det här laget vet väl alla att Speedmastern är fejk/ franken..
Är hans speedmaster fejk? Hur hann du se det?
Verkar vara en AP 15400Kanye hos Ellen:
Men vad bär Ellen?
Trodde också det först men ser inga knappar? Ser dock ut som subdials på tavlan. Men hon har mkt bra smak, speciellt när hon träffade Obama och hade en 6265 i gulguldSer ut som en AP Chrono.
She got style!
Men vilket jäkla bilhandlarhäng!Trodde också det först men ser inga knappar? Ser dock ut som subdials på tavlan. Men hon har mkt bra smak, speciellt när hon träffade Obama och hade en 6265 i gulguld
Tror inte det är en sub pga av att det ser ut som polerade mittlänkar. Kan det vara en GMT?Denna klock var med i how i meet your mother. Kan det vara en sub?
Tror inte det är en sub pga av att det sur ut som polerade mittlänkar. Kan det vara en GMT?
Tror inte det är en sub pga av att det ser ut som polerade mittlänkar. Kan det vara en GMT?
Den har PCL så det kan säkert stämma... Bilden är inte den bästaVerkar som en vitguld Sub.. Uppfattar bezeln som blå...
Gordon Ramsay bar en Submariner med målade index (5513?) på läder i senaste Top Gear
Yepp är en 5512 eller 5513! Här byter han den mot Beckhams deepseaGordon Ramsay bar en Submariner med målade index (5513?) på läder i senaste Top Gear
5512, cosc på tavlan!Gordon Ramsay bar en Submariner med målade index (5513?) på läder i senaste Top Gear
Kan du se 4 rader? Jag ser bara 25512, cosc på tavlan!
Kollade på en annan skärm nu, ser ut att va 2 raderKan du se 4 rader? Jag ser bara 2