• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Coulthard kör Daytona.

2016-07-25 13_41_27-Speed with Guy Martin & David Coulthard F1 Special - YouTube - Opera.png

Vet inte som Matte har postats förr. Men eftersom jag drabbats av lite Doxa-feber tack vare en viss persons nya tråd så kommer här en bild som visar hur strandsnygg man blir med en Doxa på armen:
matthew-mcconaughey-ne-s-embarrasse-pas-il-mouille-carrement-le-jean-et-il-est-sacrement-canon.jpg

Letade efter denna tråd häromdagen. Konstigt att man kan söka på "kändisar" på titlar men sökmotorn hittar fortfarande inte denna tråd..

Hur som helst, kanske inte räknas in som kändis, men såg denna klocka på en av domarna under tyngdlyftningen på OS. Är det någon speciellt?

WGm7y.jpg

Letade efter denna tråd häromdagen. Konstigt att man kan söka på "kändisar" på titlar men sökmotorn hittar fortfarande inte denna tråd..

Hur som helst, kanske inte räknas in som kändis, men såg denna klocka på en av domarna under tyngdlyftningen på OS. Är det någon speciellt?

WGm7y.jpg
Ett tips är att googla det du söker plus Klocksnack istället. Känner tyvärr inte igen klockan.

Ett tips är att googla det du söker plus Klocksnack istället. Känner tyvärr inte igen klockan.
Försökte faktiskt det också haha. Fick bara fram Svenska kändisar, men kände mig övertygad om att jag har sett en tråd om utländska kändisar också men kunde ej komma ihåg något mer ord ifrån titeln. "internationella kändisar" får man fram korrekt resultat med, men konstigt nog inte bara kändisar det vill säga om man även provar via google.

WGm7y.jpg
image.jpeg

Försökte faktiskt det också haha. Fick bara fram Svenska kändisar, men kände mig övertygad om att jag har sett en tråd om utländska kändisar också men kunde ej komma ihåg något mer ord ifrån titeln. "internationella kändisar" får man fram korrekt resultat med, men konstigt nog inte bara kändisar det vill säga om man även provar via google.
Ett tips är att läsa trådtiteln "...kändisars..." :)

Tillbaka
Topp