Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte en chans att det där är en DJII (om hon inte har armar som en kulstötare).Datejust. Datejust II kanske de tom heter. Sök på youtube på "Unboxing my new Rolex" så borde du hitta en Becky Winter som tar fram en sån.
Mvh
Vad är det för nåt då?Inte en chans att det där är en DJII (om hon inte har armar som en kulstötare).
Vad har klockan i videon med klockan på bilden att göra?Vad är det för nåt då?
Klockan ser inte precis gigantisk ut i den Youtube-snutt jag hänvisade till.
Min tanke var att det var samma. Men du kanske kan kasta lite ljus på detta?Vad har klockan i videon med klockan på bilden att göra?
Skönt att köra Rolex när man är sponsrad av THCoulthard kör Daytona.
Guy Martin! Bland det coolaste som gått i ett par skor!Coulthard kör Daytona.
15400. För att vara exakt: 15400ST.OO.1220ST.01Vad är det för ref på den AP som James Corden bär på sin högra handled?
Coulthard kör Daytona.
Skönt att köra Rolex när man är sponsrad av TH
Haha, skönt!
Nu när os närmar sig. Här är en bild på Kinas pingis spelare zhang jike med vad som ser ut att vara en Richard mille.
Ett tips är att googla det du söker plus Klocksnack istället. Känner tyvärr inte igen klockan.Letade efter denna tråd häromdagen. Konstigt att man kan söka på "kändisar" på titlar men sökmotorn hittar fortfarande inte denna tråd..
Hur som helst, kanske inte räknas in som kändis, men såg denna klocka på en av domarna under tyngdlyftningen på OS. Är det någon speciellt?
Försökte faktiskt det också haha. Fick bara fram Svenska kändisar, men kände mig övertygad om att jag har sett en tråd om utländska kändisar också men kunde ej komma ihåg något mer ord ifrån titeln. "internationella kändisar" får man fram korrekt resultat med, men konstigt nog inte bara kändisar det vill säga om man även provar via google.Ett tips är att googla det du söker plus Klocksnack istället. Känner tyvärr inte igen klockan.
Letade efter denna tråd häromdagen. Konstigt att man kan söka på "kändisar" på titlar men sökmotorn hittar fortfarande inte denna tråd..
Hur som helst, kanske inte räknas in som kändis, men såg denna klocka på en av domarna under tyngdlyftningen på OS. Är det någon speciellt?
Ett tips är att läsa trådtiteln "...kändisars..."Försökte faktiskt det också haha. Fick bara fram Svenska kändisar, men kände mig övertygad om att jag har sett en tråd om utländska kändisar också men kunde ej komma ihåg något mer ord ifrån titeln. "internationella kändisar" får man fram korrekt resultat med, men konstigt nog inte bara kändisar det vill säga om man även provar via google.
inget slår Kimi dock.Skönt att köra Rolex när man är sponsrad av TH