• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

upload_2016-6-13_15-20-4.png

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
I varje fall inte en fake RM :D

Fortsätter lite EM-special. Att Englands Roy Hodgson kör en Hublot har nämnts tidigt i tråden.

Wales coach Chris Coleman har börjat sporta en riktig funkis-Garmin. Tidigare spottad med Daytona.

HlUtrar.jpg

I1X05ZY.jpg

Såg precis senaste Top Gear och Bear Grylls har på sig en rejäl klocka, pvd? Ibland tyckte jag att det såg ut som Breitling B50, men mycket osäker.

Bilden jag bifogar gör ingen klokare, men tänkte im någon såg avsnittet vore det kul att höra några idéer!

Och ja, Top Gear är sämre nu, men man måste ge det en chans! Roligt med bilar oavsett!

1466960750816-1171927760.jpg

Såg precis senaste Top Gear och Bear Grylls har på sig en rejäl klocka, pvd? Ibland tyckte jag att det såg ut som Breitling B50, men mycket osäker.

Bilden jag bifogar gör ingen klokare, men tänkte im någon såg avsnittet vore det kul att höra några idéer!

Och ja, Top Gear är sämre nu, men man måste ge det en chans! Roligt med bilar oavsett!

1466960750816-1171927760.jpg

Har för mig jag sett och läst någonstans att Grylls kör Breitling Emergency!

Tillbaka
Topp