Oew
Guld
I varje fall inte en fake RM
Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I varje fall inte en fake RM
Fy satan. Ser ut som något ett dagisbarn ritat.
...så ett steg uppI varje fall inte en fake RM
Tänkte screenshota innan men det här var ju bättre =) Albaniens förbundskapten körde DJ?Didier Deschamps JLC
Ajjemän, Gianni De Biasi med sin DJ:Tänkte screenshota innan men det här var ju bättre =) Albaniens förbundskapten körde DJ?
Ref WZ0251EL. Ligger en på köp & sälj här på forumet. Jag har den svarttavlade och är mycket nöjd!
Creddigt. Ingen Skydweller eller RM där inte.
Kreddigt och kreddigt... Han har ju inte råd!Creddigt. Ingen Skydweller eller RM där inte.
Så vad kör Hamren med för klocka
Jaa väldigt intressant. Hann inte se under matchen. De korta sekvenser han var med viftade han för mycket med armarna haha
...annat ansiktsuttryck!Samma kostym, annan slips. Samma klocka?
Det där är hans kända Lange. En "A Lange & Söhne Grosse Langematik Gangreserve" i platina. Bill har några fina klockor i sin samlingVad bär Bill? PP?
tror det kan vara en sjöö sandström utc extreme
Någon med bra syn kanske kan avgöra det
Såg precis senaste Top Gear och Bear Grylls har på sig en rejäl klocka, pvd? Ibland tyckte jag att det såg ut som Breitling B50, men mycket osäker.
Bilden jag bifogar gör ingen klokare, men tänkte im någon såg avsnittet vore det kul att höra några idéer!
Och ja, Top Gear är sämre nu, men man måste ge det en chans! Roligt med bilar oavsett!
Riktig styggelse... Tror det kan vara Diesel eller dyliktLabero på tv nu och kör en "liten" klocka. Vad är det för något?