David Eriksson
Guld
Han rockade Diesel på Nyhetsmorgon för några månader sedan. Ser inte bättre ut nu.Riktig styggelse... Tror det kan vara Diesel eller dylikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han rockade Diesel på Nyhetsmorgon för några månader sedan. Ser inte bättre ut nu.Riktig styggelse... Tror det kan vara Diesel eller dylikt
Nope. Inte drömt.Men alltså? Har inte han en rätt så trevlig klocksamling? Eller har jag drömt nu igen?
Nick Nolte med sub. Undrar vilken klocka han bar vid detta tillfälle? ;-)
Bra jobbat mamma!Sebastian Loeb rockar RM. Mamma tog bilderna efter önskemål från mig.
Ingen aning på klockan. Lite besviken dock att den inte stod på 23:58.Vad har vi på Bruce Dickinsons arm då?
Kaxig att vinna Wimbledon spelandes med en isad RO Offshore Quartz 37mmSerena Williams rockar isad AP RO i rose på vitt gummi i Wimbledon
Minst sagt Bra att du fyllde på med lite bilder, misslyckades själv med att få en duglig enKaxig att vinna Wimbledon spelandes med en isad RO Offshore Quartz 37mm
Otrevlig gubbe det där. Nu ser man vart mutpengarna gått i alla fall...Sepp Blatter.
Sepp Blatter.
Ja,frågan går vidare till övriga KS medlemmar!Är kronan utskruvad på Pateken?
Och vad är det för klocka på bild två?
Platona på Kungen.
Hennes är inte heller vanlig, notera kronanKaxig att vinna Wimbledon spelandes med en isad RO Offshore Quartz 37mm
Ja, väldigt intressant med kronan till vänster. Egentligen är det väl bara att rotera tavlan? Undra om AP gjort det på request av henne....Hennes är inte heller vanlig, notera kronan
Kan tänka mig att det skulle göra rätt ont annars, skulle även tänka mig att ap mer än gärna fixar det åt henne.Ja, väldigt intressant med kronan till vänster. Egentligen är det väl bara att rotera tavlan? Undra om AP gjort det på request av henne....
Air-King ?Jag får återkomma med hennes nya. Har ingen bild som är tillräckligt nära. Hennes tidigare däremot:
Inte om datumet ska stämma...Egentligen är det väl bara att rotera tavlan?
Datumet är ju på "fel" sida på hennes.Inte om datumet ska stämma...
Datejust. Datejust II kanske de tom heter. Sök på youtube på "Unboxing my new Rolex" så borde du hitta en Becky Winter som tar fram en sån.Air-King ?
Just ja, man måste justera datumhjulet då dess 31-lägen borde innebära att motsatta sidan på hjulet inte riktigt hamnar rätt.Exakt - är datumet vid tre och kronan vid nio och kan bara har "vänt" tavlan så kommer datumvisningen (om man inte har justerat placeringen av datumringen och dess tryck) hamna mitt emellan två datum.