• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Kairo

Panerai
Vad sportar Hans Zimmer? Tonneau-formad gulddinka. Skönt bilhandlarhäng lol.

WKD-HANS-ZIMMER.jpg
Ser ut som Franck Muller eller liknande?
 

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Heaton sportade någon patek i roséguld såg det ut som i dagen breaking news. Hann tyvärr inte ta bild.

Edit: hann få en halvkass bild.
IMG_4114.JPG
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Kan det inte vara en AP? Hörde honom säga i någon podcast att han hade en AP i roseguld för ödmjuka 400 000.. Han ska även ha en Sub, dock sa han inte vilken..
Han har även en AP. Tyckte att det såg ut som en 5980/1R, även fast det gick snabbt så såg jag en subdial.
Kan även ha varit en 5711/1R. Någon som har koll?
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Heaton sportade någon patek i roséguld såg det ut som i dagen breaking news. Hann tyvärr inte ta bild.

Edit: hann få en halvkass bild.
IMG_4114.JPG

Sorry för OT... Men det där är alltså HeatoN som tatuerar Little Jinder? De båda akompanjeras sedan av Edward Blom i läderförkläde??
Rimligt för att vara ett Fredrik och Filip-program iofs...
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Kan det inte vara en AP? Hörde honom säga i någon podcast att han hade en AP i roseguld för ödmjuka 400 000.. Han ska även ha en Sub, dock sa han inte vilken..
Finns en del klockbilder på hans insta, här med hans AP:
Skärmavbild 2017-02-02 kl. 17.06.00.png



En annan bild där han har sin Patek:
Skärmavbild 2017-02-02 kl. 17.01.40.png


Suben är en 16613LB, om han har kvar samma som tidigare dvs! har för mig jag sett någon bild där han bär en sådan :)
Edit:
Skärmavbild 2017-02-02 kl. 17.11.03.png
 
Topp