Kairo
Silver
Ser ut som Franck Muller eller liknande?Vad sportar Hans Zimmer? Tonneau-formad gulddinka. Skönt bilhandlarhäng lol.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som Franck Muller eller liknande?Vad sportar Hans Zimmer? Tonneau-formad gulddinka. Skönt bilhandlarhäng lol.
Kan det inte vara en AP? Hörde honom säga i någon podcast att han hade en AP i roseguld för ödmjuka 400 000.. Han ska även ha en Sub, dock sa han inte vilken..Heaton sportade någon patek i roséguld såg det ut som i dagen breaking news. Hann tyvärr inte ta bild.
Edit: hann få en halvkass bild.
Han har även en AP. Tyckte att det såg ut som en 5980/1R, även fast det gick snabbt så såg jag en subdial.Kan det inte vara en AP? Hörde honom säga i någon podcast att han hade en AP i roseguld för ödmjuka 400 000.. Han ska även ha en Sub, dock sa han inte vilken..
Kan det inte vara en AP? Hörde honom säga i någon podcast att han hade en AP i roseguld för ödmjuka 400 000.. Han ska även ha en Sub, dock sa han inte vilken..
Kollade på play nu.Han har även en AP. Tyckte att det såg ut som en 5980/1R, även fast det gick snabbt så såg jag en subdial.
Kan även ha varit en 5711/1R. Någon som har koll?
Heaton sportade någon patek i roséguld såg det ut som i dagen breaking news. Hann tyvärr inte ta bild.
Edit: hann få en halvkass bild.
Bra och snabb syn jag har ändå, en 5980/1R dåKollade på play nu.
Haha ja. Det stämmer...Sorry för OT... Men det där är alltså HeatoN som tatuerar Little Jinder? De båda akompanjeras sedan av Edward Blom i läderförkläde??
Rimligt för att vara ett Fredrik och Filip-program iofs...
Finns en del klockbilder på hans insta, här med hans AP:Kan det inte vara en AP? Hörde honom säga i någon podcast att han hade en AP i roseguld för ödmjuka 400 000.. Han ska även ha en Sub, dock sa han inte vilken..
Finns en del klockbilder på hans insta, här med hans AP:
En annan bild där han har sin Patek:
Suben är en 16613LB, om han har kvar samma som tidigare dvs! har för mig jag sett någon bild där han bär en sådan
Edit:
Nästan så den svenska avundsjukan smyger sig på.. Men man får ge honom att han förvaltade sina framgångar i det gamla CS väl i och med rebrandandet av NIP.Han har bra smak.
ahh, montegrappa pirate, finns bara i 9 ex.... ;-)Ah, får bli pennan istället. Den går för bara 500 000:-
Nån slags Tag Heuer Grand Carrera-historia?Adam Savage brukar köra Omega PO, men vad hänger runt armen här?
Jupp det är en TH. Med 2-3cm bilhandlarhäng som alltid.Nån slags Tag Heuer Grand Carrera-historia?
Adam Savage brukar köra Omega PO, men vad hänger runt armen här?
Nån slags Tag Heuer Grand Carrera-historia?
Tycker också det ser ut som en Tag.
Jubilee länk ser det ut att vara iafVad har Lindsey för dinka?
Hon är väl känd för att vara ganska stekig
En dj?
Vad har Lindsey för dinka?
Hon är väl känd för att vara ganska stekig
En dj?
Isad DJ va?Jubilee länk ser det ut att vara iaf
Ser så ut. Hon är riktigt läcker oavsettIsad DJ va?
99% säker på att han har en RM009 på bilden.
Svårt att se, men har Jean möjligen en
Richard Mille Tourbillon G-Sensor RM-036 Jean Todt Limited Edition?
OkSer så ut. Hon är riktigt läcker oavsett