Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser så ut. Hon är riktigt läcker oavsett![]()
Kan tänka mig att @Triumf (liksom många av oss andra) tycker att man kan diskutera grader av läckerhet i mer privata forum än detta. Hennes utseende borde vara sekundärt i det här fallet.
Jag tror hon syftade på ordvalet "läcker", som inte är okej om man inte är typ 65+..Kan tänka mig att @Triumf (liksom många av oss andra) tycker att man kan diskutera grader av läckerhet i mer privata forum än detta. Hennes utseende borde vara sekundärt i det här fallet.
Det tror jag faktiskt inte men @Triumf kanske kan upplysa oss?Jag tror hon syftade på ordvalet "läcker", som inte är okej om man inte är typ 65+..![]()
Det tror jag faktiskt inte men @Triumf kanske kan upplysa oss?
Så pass mycket att du var tvungen att skriva en kommentar?Jag är inte särskilt "kränkt" eller orolig. Det kändes rätt lökigt bara.
Så pass mycket att du var tvungen att skriva en kommentar?
Jag tycker att man ser ot i varje tråd och i väldigt många inlägg, de burkar sällan bli någon diskussion. Skillnad på ot och ot kanske? Tycker huvuddelen i mitt inlägg var att jag bekräftade det jag citerade.Bevisligen![]()
Jag tycker att man ser ot i varje tråd och i väldigt många inlägg, de burkar sällan bli någon diskussion. Skillnad på ot och ot kanske? Tycker huvuddelen i mitt inlägg var att jag bekräftade det jag citerade.
Hur som helst så ska jag undvika att bredömma amerikanska skidstjärnors utseende i framtiden för att slippa sånthär och att folk tar illa upp!
Jag undviker att kasta kommentarer över honom och hans utseende. Dels för att det inte hör hemma på detta forum och dels för att jag tycker det är lökigt.Ryan Gossling tar emot Golden Globe med vintage Rolex, möjligtvis fyrsiffrig referens Airking![]()
Jag tycker att man ser ot i varje tråd och i väldigt många inlägg, de burkar sällan bli någon diskussion. Skillnad på ot och ot kanske? Tycker huvuddelen i mitt inlägg var att jag bekräftade det jag citerade.
Hur som helst så ska jag undvika att bredömma amerikanska skidstjärnors utseende i framtiden för att slippa sånthär och att folk tar illa upp!
Men nu får ni ge er, oavsett om Makkans inlägg var OT eller inte kunde denna diskussionen skett i privata meddelandenJag går också OT mer än ofta så det var inte det jag kommenterade på.
Sen att "berömma" utseende, tja, det är kanske en tolkningsfråga.
Jag tycker det är skillnad på att berömma någons utseende och kommentera på hur läcker någon är.
80 % av klockorna kändes ju som totala besvikelserOrkar inte lista alla i själva artikeln men här har vi några av finanspamparnas klockor...
http://uk.businessinsider.com/these...ny-scaramucci-formerly-of-skybridge-capital-1
Absolut, men vet inte om det är svensken i mig som blir lite "imponerad" att de kanske inte slänger pengar på en vulgär klocka bara för att dom kan, utan väljer en mer modest klocka för att de vill "bara" ha en klocka..80 % av klockorna kändes ju som totala besvikelserTag Heuer Grand Carrera, really?
![]()
Det var inte pengarna jag tänkte på, mer valet av klocka.Absolut, men vet inte om det är svensken i mig som blir lite "imponerad" att de kanske inte slänger pengar på en vulgär klocka bara för att dom kan, utan väljer en mer modest klocka för att de vill "bara" ha en klocka..
Men det är en högst personlig åsikt, som kanske inte delas av alla..
Han är en riktigt chef!Counterstrike är också en väg att gå
http://www.expressen.se/sport/heaton-ska-gifta-sig-jag-var-sjukt-nervos/
![]()
Och Kaspersen kör tatuering istället för klocka
Och varje gång postar nån i denna trådenTycker dock att hans klockuppvisande spårar ur lite. På varje bild av heaton visar han sig på ett sådant sätt att klockan framhävs.
Fina klockor ska ha uppmärksamhet, speciellt på ett nördigt klockforumOch varje gång postar nån i denna tråden![]()
Agree. Vill ju inte behöva följa den där heatons instagram självFina klockor ska ha uppmärksamhet, speciellt på ett nördigt klockforum![]()
Känns lite nyrikt på ett ofint sätt dock, man måste ju ha lite personlig klass också.Fina klockor ska ha uppmärksamhet, speciellt på ett nördigt klockforum![]()
Ser inte riktigt skillnaden mot allt flexande i Dagens klocktråd?Känns lite nyrikt på ett ofint sätt dock, man måste ju ha lite personlig klass också.
Viss skillnad i kontext och syfte kan jag tycka men each to his own såklartSer inte riktigt skillnaden mot allt flexande i Dagens klocktråd?
Håller med. Tycker att det är sjukt stort att han använder Expressen och allehanda medier som "Dagens klocktråd"Ser inte riktigt skillnaden mot allt flexande i Dagens klocktråd?