Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den bilden diskuterar Ariel och Archie i Archie intervjun!Ja, han har ju spons...
![]()
Brukar inte han dessutom köra en på varje arm eller är jag helt ute och cyklar?
Brukar inte han dessutom köra en på varje arm eller är jag helt ute och cyklar?
Haha, har lite svårt för det.. Annat exempel på två klockor samtidigt är Castro som väl hade två rolex GMT på samma arm, Någon bättre beläst får gärna säga ref.nr?En av få som är man nog att bära upp dubbelpipaN![]()
Om jag inte är missminner mig är det faktiskt en Day Date samt en GMT ref. 6542 och as the story goes, var det för att kunna ha 3 tidzoner. Viktigt att ha koll på tiden i omvärlden om man är kommunistledare verkar det som.![]()
Haha, har lite svårt för det.. Annat exempel på två klockor samtidigt är Castro som väl hade två rolex GMT på samma arm, Någon bättre beläst får gärna säga ref.nr?
Hittat länk med mer info http://rarehistoricalphotos.com/fidel-castro-cigar-rolex-watches-1963 har för mig att Castro kallade ryska tiden för "freedom time" eller "revolution time"Om jag inte är missminner mig är det faktiskt en Day Date samt en GMT ref. 6542 och as the story goes, var det för att kunna ha 3 tidzoner. Viktigt att ha koll på tiden i omvärlden om man är kommunistledare verkar det som.![]()
Haha kul! Trevlig läsningHittat länk med mer info http://rarehistoricalphotos.com/fidel-castro-cigar-rolex-watches-1963 har för mig att Castro kallade ryska tiden för "freedom time" eller "revolution time"![]()
Han hade två st på sig under prisutdelningen på con fedBrukar inte han dessutom köra en på varje arm eller är jag helt ute och cyklar?
Bruce kör?
Tycker bandhornen ser ut som iwcNån som knäcker vad mr Putin har på armen?
![]()
![]()
Ja, det verkar rimligt. Mr. Putin bär ibland en IWC Mark XVII som det ser ut att vara härTycker bandhornen ser ut som iwc
Nog ser det ut som en IWC; men lite väl stor för att vara en Mark 17? Men det kan mycket väl stämma. Annars är han väl mest känd för BlancpainJa, det verkar rimligt. Mr. Putin bär ibland en IWC Mark XVII som det ser ut att vara här
![]()
Nån som knäcker vad mr Putin har på armen?
![]()
![]()
Han har burit sin Mark XVII mycket senaste tiden (bl a i den nyligen gjorda intervjun med Oliver Stone) och den ser stor ut med sina 41 mm på honomNog ser det ut som en IWC; men lite väl stor för att vara en Mark 17? Men det kan mycket väl stämma. Annars är han väl mest känd för Blancpain
http://www.blancpain.com/en/news/vladimir-putin-gives-his-blancpain-watch-metalworker
Det finns ju sånna mängder med billiga klockor där ute... Om den liknar något dyrt så är det väl JLC:s rätt fula kvartsklockor på 80-talet?Någon som kan knäcka vad Jude Law har för klocka i rollen som dickie greenleaf?![]()
Med tanke på hans karaktär så hoppades man ju på att det skulle vara en premiumDet finns ju sånna mängder med billiga klockor där ute... Om den liknar något dyrt så är det väl JLC:s rätt fula kvartsklockor på 80-talet?